9 وزیر دولت به مجلس می‌روند

تهران (پانا) - وزرای امورخارجه، آموزش و پرورش، نیرو، کشور، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت و معدن، دفاع و جهاد کشاورزی هفته آینده برای پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های تخصصی حاضر می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
9 وزیر دولت به مجلس می‌روند

به گزارش روابط عمومی مجلس، کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری روز سه شنبه مهمان محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش خواهد بود و او به سوالات جمعی از نمایندگان پاسخ خواهد داد. در جلسه روز دوشنبه این کمیسیون طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان و معلمان و مدارس بررسی خواهد شد و در بررسی اصل پانزدهم قانون اساسی در مورد تدریس زبان‌های محلی و قومی در مدارس و دانشگاه‌های کشور از دیگر برنامه‌های کمیسیون آموزش خواهد بود.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه روز دوشنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان حاضر می‌شود.

در جلسه سه‌شنبه این کمیسیون نیز سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در این کمیسیون حضور می‌یابد.

کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید در ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، با حضور وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، صنعت و معدن، دادگستری، بانک مرکزی، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس روز سه شنبه تشکیل جلسه خواهد داد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و رضا اردکانیان، وزیر نیرو روز سه شنبه جهت پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان در کمیسیون اجتماعی حاضر می‌شوند.

همچنین علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت روز دوشنبه میهمان کمیسیون اجتماعی خواهد بود. همچنین در این روز وی برای پاسخ به سوالات جمعی از نمایندگان در کمیسیون اقتصادی نیز حاضر می‌شود.

وزیر نیرو روز سه‌شنبه در کمیسیون انرژی برای پاسخ به سوالات جمعی از نمایندگان حاضر می‌شود.

همچنین در روز سه‌شنبه کمیسیون صنایع و معادن میهمان وزیر صنعت معدن و تجارت خواهد بود و به سوالات جمعی از نمایندگان پاسخ خواهد داد.

همچنین وزیر نیرو روز دوشنبه با حضور در کمیسیون عمران به سوالات جمعی از نمایندگان پاسخ خواهد داد.

در روز سه‌شنبه کمیسیون عمران مهمان محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی خواهد بود.

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد روز سه‌شنبه در کمیسیون فرهنگی برای پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان حضور می‌یابد.

کمیسیون کشاورزی با دعوت از کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی در روز شنبه به منظور پیگیری تصمیمات این کمیسیون به استان مرکزی بحث و بررسی تبادل نظر خواهد داشت. همچنین وزیر جهاد کشاورزی در روز سه شنبه برای پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان در این کمیسیون حضور می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار