۱۰۸ هزار دانش آموز آذربایجان غربی در شبکه شاد فعالیت ندارند

ارومیه (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد از ۶۲۲ هزار نفر دانش آموز استان، ۱۰۸ هزار نفر به وسایل کمک آموزشی هوشمند و زیرساختهای اینترنتی دسترسی نداشته و در شبکه شاد فعالیت ندارند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۸ هزار دانش آموز آذربایجان غربی در شبکه شاد فعالیت ندارند

«نادر صادقی» چهارشنبه شب در شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: اعضای شورای آموزش و پرورش با توجه به تکلیف و ارتباطات گسترده ای که در جامعه دارند، می توانند در این زمینه یاریگر این نهاد باشند.

وی اظهار کرد: باید از توان خیّران، بخش خصوصی و شرکت های عمومی غیر دولتی در این راستا یاری گرفته شود و نباید اجازه داد این موضوع در کیفیت آموزش دانش آموزان محروم و کاهش انگیزه آنان به تحصیل تاثیر بگذارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی درباره ارزیابی انجام شده در زمینه عملکرد شوراهای استانی اظهار کرد: مقاماتی که به پایش و ارزیابی عملکرد استانها می پردازند به سه متغیر تحقق درآمدها، سیاستگذاری ها و عملکرد مطلوب دبیرخانه اشاره دارند و لازم است برای سال جاری در هر سه بخش تلاش و اقدامات لازم برای رسیدن به نقطه مطلوب نیز برنامه ریزی شود.

همزمان با این جلسه همایش شوراهای آموزش و پرورش کشور با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش نیز برگزار شد که اعضای شورای آموزش و پرورش استان در این جلسه شرکت کردند.

تجلیل از اعضای فعال شوراهای آموزش و پرورش استان در این جلسه با اهدای لوح سپاس انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار