کلاس‌های درس مدارس در شهرستان جهرم حضوری می‌شوند

جهرم (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم، از تصمیمات جدید ستاد کرونای کشور و استان در خصوص شروع به فعالیت حضوری مدارس خبر داد و افزود با توجه به وضعیت زرد شهرستان جهرم، کلاس‌های پایه‌های اول و دوم ابتدایی و هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در خوشه دروس شایستگی‌های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کارآموزی و کارورزی از ابتدای بهمن ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های درس مدارس در شهرستان جهرم حضوری می‌شوند

مهدی نیک‌فر ادامه داد: مدیران مدارس لازم است نسبت به تشکیل شورای مدرسه اقدام کنند و بر اساس مصوبات شورای مدرسه و انجام اقدامات لازم، زمینه حضور دانش‌آموزان را در مدرسه فراهم کنند.

او در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلاس‌های درس گفت: تعداد دانش آموزان و هنرجویان در کلاس‌های حضوری حداکثر ۱۰ نفر است و تمام اقدامات لازم اعم از نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی، اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع به خانواده ها باید تا قبل از پایان دی‌ماه انجام شده باشد به گونه‌ای که تمام دانش‌آموزان مشمول و خانواده‌های آنان باید از میزان، زمان، نحوه حضور و دستورالعمل‌های بهداشتی آگاه باشند.

نیک‌فر تاکید کرد: به دلیل قرار نگرفتن شهرستان جهرم در وضعیت آبی حضور الزامی در مدارس زیر ۵۰ نفر امکان پذیر نخواهد بود و حضور کادر اداری و اجرایی مدارس در شهرستان جهرم بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مانند سایر کارکنان دولت به صورت دو سوم خواهد بود.

او افزود: مسئولیت کادر اجرایی و اداری مدارس، برنامه‌ریزی در ارائه خدمات با کیفیت آموزشی به تمام دانش‌آموزان از بستر شاد، تلویزیون، بسته‌های آموزشی و اپلیکیشن‌های آموزشی به ویژه در پایه‌ها و دروسی که به صورت غیر حضوری انجام می شود.

به گفته او نظارت بر کار معلمان و دانش‌آموزان، پاسخگویی به دغدغه خانواده‌ها و انجام تمهیدات برگزاری مناسب برای آزمون‌ها با تلاش و توجه ویژه پیگیری می‌شود و ابعاد اجرایی این تصمیمات نیز در ستاد کرونای شهرستان جهرم بررسی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار