پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان به مناسبت هفته تشکیل شوراها

تعلیم و تربیت مرهون فداکاری معلمانی است که خالصانه برای تحقق اهداف تلاش می کنند

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان به مناسبت هفته تشکیل شوراهای آموزش و پرورش پیام تبریک صادر و از همه فرهنگیان و معلمان تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم و تربیت مرهون فداکاری معلمانی است که خالصانه برای تحقق اهداف تلاش می کنند

به گزارش سازمان دانش آموزی استان کرمان،متن پیام محمود رجبی پور به شرح ذیل است.

۲۶دیماه سالروز تشکیل شوراهای آموزش و پرورش را که مظهر مشارکت و همدلی با دستگاه عظیم آموزش و پرورش و سایر دستگاهها و نهادهای مردمی است، به معلمین بصیر و مدیران توانمند و پر تلاش و اولیا صدیق و همراه تبریک عرض می کنم.
هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش فرصت بسیار ارزشمندی است تا سپاس و قدردانی خودمان را از تمامی خیرین بزرگوار و بویژه از زحمات و تلاش های ارزنده و بی وقفه کلیه فرهنگیان زحمتکش و دلسوز و مدیران فرهیخته و اعضای گرانقدر شورای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و نواحی اعلام کنیم. حقیقتاً تعلیم و تربیت اسلامی مرهون تلاش و دلسوزی معلمان و مربیان فداکاری است که در کمال اخلاص و ایثار برای تحقق اهداف و آرمان ها تلاش می کنند.
آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به عنوان اساس و شالوده پیشرفت و ترقی نظام اسلامی به حساب می آید و نقش مهمی در برنامه های توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا می کند. در این میان موضوع مشارکت در دستگاه های بزرگی همچون آموزش و پرورش امری ضروری است که مشارکت فکری افراد برجسته و دلسوخته نظام تعلیم و تربیت، از آن، یک آموزش و پرورش فعال و پویا خواهد ساخت.

به همین منظور قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش مصوب ۲۶ دی ماه سال ۱۳۷۲ مجلس محترم شورای اسلامی که از مترقی ترین قوانین در حوزه آموزش و پرورش است، گامی مهم و ماندگار در عرصه فرهنگ سازی، مشارکت، بهره گیری از خرد جمعی، عدم تمرکز، تصمیم گیری، بهره مندی از امکانات محلی و منطقه ای و نظارت مردم و مسئولین در آموزش و پرورش را فراهم آورده است.

اینجانب بدینوسیله هفته شوراهای آموزش و پرورش را نیز به فرهنگیان ارجمند، مدیران فرهیخته، خیران گرانقدر، اولیای محترم، دانش آموزان عزیز و همچنین به اعضای پرتلاش و دلسوز شورای آموزش و پرورش تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت و سربلندی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار