معرفی شورای آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه به عنوان شورای برتر درخوزستان

حمیدیه(پانا) - رئیس آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از شورای آموزش و پرورش این شهرستان به عنوان شورای برتر در خوزستان نام برد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
معرفی شورای آموزش وپرورش شهرستان  حمیدیه به عنوان شورای برتر درخوزستان

عزیز مزرعه رئیس آموزش و پرورش حمیدیه در گفت‌وگو با پانا گفت: در مراسمی که امروز در استانداری خوزستان به مناسبت روز شورا‌ها با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر و مدیران آموزش و پرورش و استانداران کل کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از شورا‌های برتر کشوری قدردانی به عمل آمد.

او با بیان اینکه در این مراسم از فرماندار و رئیس آموزش و پرورش حمیدیه به عنوان رئیس و دبیر شورای آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد، افزود: تحقق برنامه‌ها و درآمد‌های پیش بینی شده در شورای آموزش و پرورش، تصویب سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در این شورا و عملکرد و اطلاع رسانی به موقع و مطلوب در دبیرخانه از مبنای ارزیابی شورا‌ها است.

مزرعه اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد از مصوبات شورای آموزش و پرورش حمیدیه با پیگیری و حمایت فرماندار محقق شد و در تلاش هستیم در طرح تهیه تبلت و موبایل و طرح خیران مدرسه ساز مانند پویش ملی «آجر به آجر» این شهرستان را به عنوان یک منطقه برتر معرفی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار