مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در نشست تخصصی ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه۱:

تجربه شهر تهران در ساماندهی نیروی انسانی می تواند الگویی برای کل کشور باشد

تهران(پانا)- نشست تخصصی ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه1 (برای سال تحصیلی 1401- 1400) با حضور فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، حدادی مدیر آموزش و پرورش منطقه1، عدالت آذر رئیس گروه طرح و برنامه و نمایندگان حوزه معاونت های اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، معاونین آموزشی و کارشناس مسئولان و کارشناسان مقاطع تحصیلی، امور اداری، آمار و فناوری و برخی از اعضای شورای مدیریتی آموزش و پرورش منطقه1، به صورت گفتگوی ویدیویی و مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تجربه شهر تهران در ساماندهی نیروی انسانی می تواند الگویی برای کل کشور باشد
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران،عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن گرامی داشت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و تقدیر از تلاش ایثارگونه جامعه فرهنگی کشور، توجه به تامین و جانمایی درست و اصولی منابع انسانی در آموزش و پرورش را بسیار ضروری و مهم توصیف کرد.
وی افزود: تهران طی چند سال اخیر تجربه های متفاوت و بسیار ارزشمندی در ساماندهی نیروی انسانی علی رغم همه ی محدودیت ها کسب کرده است؛ تجربه هایی که می توانند الگویی برای ساماندهی نیروی انسانی در استان ها و مناطق مختلف آموزش و پرورش کشور باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین از تلاش های صورت گرفته در آموزش و پرورش منطقه1 قدردانی کرد و حضور حدادی مدیر آموزش و پرورش منطقه1 با سال ها تجربه فعالیت در حوزه ساماندهی نیروی انسانی را موجب دلگرمی دانست و گفت: امیدوارم در سال تحصیلی آینده بتوانیم با برنامه ریزی دقیق نیاز همه ی مناطق شهر تهران در تامین نیروی انسانی را رفع کنیم.
همچنین ابوالقاسم حدادی، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 نیز با قدردانی از تلاش همکارانش، از عزم جدی مجموعه آموزش و پرورش منطقه1 برای تامین به موقع و اصولی نیروی انسانی در سال تحصیلی آینده خبر داد و افزود: میانگین سنی بالای فرهنگیان گرانقدر منطقه1 که البته فرصت استفاده از تجربیات ارزشمند این عزیزان را برای ما فراهم کرده، دغدغه ای هرساله برای تامین نیروهای جایگزین عزیزان بازنشسته را ایجاد کرده است. از طرفی وجود دو بخش لواسان و رودبار قصران با جغرافیا و شرایط ویژه ای که دارند نیز موضوع ساماندهی نیروی انسانی این منطقه را از دیگر مناطق تهران متمایز می کند.
در این نشست معاونین آموزشی و کارشناس مسئولان منطقه و نمایندگان معاونت های اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز به بیان دیدگاه های تخصصی خود در زمینه نیروی انسانی و بررسی آمار و اطلاعات موجود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار