برگزاری شورای قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه 4

تهران ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه شورای قرآن و عترت از افزایش تعداد مراکز دارالقرآن های کریم در سطح منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شورای قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه 4

شورای قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه 4 با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت، زهره کریمی یزدی، مدیر دارالقرآن الکریم حضرت زهرا (س) و حسین بختیاری، کارشناس قرآن، عترت و نماز با رعایت اصول بهداشتی در دفتر مدیریت منطقه برگزار شد.

محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه شورای قرآن و عترت با تقدیر از تلاش های حوزه معاونت پرورشی با اشاره به کثرت جمعیت منطقه گفت: تعداد مراکز دارالقرآن های کریم با مشارکت خیرین در سطح منطقه افزایش خواهد یافت.

همچنین علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، از حمایت های مدیر منطقه و تلاش های کارشناسان قرآن، عترت و نماز منطقه قدردانی کرد.

در ادامه صالحی فرد، کارشناس مسئول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت گزارشی در خصوص نحوه برگزاری و کیفیت مسابقات مجازی فرهنگیان با حضور 1700 همکار فرهنگی در مسابقات نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و مسائل جاری کارشناسی ارائه کرد.

کریمی یزدی، مدیر دارالقرآن الکریم حضرت زهرا (س) مطالبی در مورد ساختمان دارالقرآن و تشکیل سه گروه در شبکه شاد تحت عناوین به وقت عصر، هویت دینی و لذت دینداری و حقیقت گمشده خبر داد.

در پایان بختیاری، کارشناس قرآن، عترت و نماز در خصوص برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در بستر شبکه شاد توضیح داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار