برگزاری جلسه شورای آموزش وپرورش منطقه باغبهادران

اصفهان (پانا) _ جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه باغبهادران با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان ، رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان و فرماندار شهرستان لنجان برگزار شد. همچنین در این جلسه بخشدار،شهردار، رئیس شورای شهر باغبهادران و چرمهین و همچنین امام جمعه شهر چرمهین به همراه اعضای شورای شهر و کارشناسان اداره آموزش و پرورش منطقه باغبهادران حضور داشتند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش وپرورش منطقه باغبهادران

مهدی اسماعیلی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه گفت:برای اینکه بتوانیم به نتیجه مطلوب پرورشی و تربیتی برسیم، باید زمینه فراهم سازی زیر ساخت های مربوطه و همچنین رفع مشکلات و موانع خانواده ها که بسیار حائز اهمیت است در دستور کار شوراهای آموزش و پرورش قرار گیرد.
در طی این جلسه صالحی فرماندار باغبهادران کسب رتبه های برتر را در سه حوزه از سوی داشن آموزان فعال منطقه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد و افزود : در مصوبات شورای آینده با برنامه ریزی دقیق دهه فجر،دستاورد های انقلاب را به بهترین نحو آموزشی در اذهان دانش آموزان جزء الویت های درسی قرار دهیم.
شکری رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بیان داشت: دانش آموزان باید با چگونگی شکل گیری انقلاب و دستاورد های آن آشنا شوند،وی افزود جشن های دهه فجر باید مردمی و خودجوش باشد.
عباس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی استان، طی تقدیر از دانش آموزان پیشتاز منطقه باغبهادران گفت : باید نسبت به اختصاص زمان ویژه برای دانش آموزان و آموزش مهارت ها در مقابل بحران ها و استفاده از ظرفیت و پتانسیل دانش آموزان در برنامه های آموزشی تلاش شود .
قمی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باغبهادران، در این جلسه گفت: شورای های آموزش و پرورش ظرفیتی عظیمی برای به سر انجام رساندن رسالت این مجموعه را دارند.
وی افزود: شکستن بعضی از حصار ها و ایجاد مدل بومی سازی شده همکاری درون منطقه ای با عزم راسخ می تواند ما را در کاستن از امکان خطاها و لغزش های احتمالی و سهیم کردن دیگران در تصمیم سازی انجام امور یاری دهد. در طی این جلسه ضمن تقدیر از دانش آموزان فعال در زمینه های پرورشی و پژوهشی و همچنین آموزشی از مدیران،معلمان وهمکاران فعال در سطح منطقه توسط مسئولین تقدیر شد.

خبرنگار : عباس صمدانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار