معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خبرداد:

شرکت بیش از سه هزار و 500 دانش آموزان استان در المپیاد نانو و کسب رتبه اول کشوری در میزان شرکت

سنندج(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از شرکت بیش از سه هزار و 500 نفر از دانش آموزان استان در المپیاد نانو خبر داد و گفت: کردستان از لحاظ میزان شرکت دانش آموزان در این المپیاد رتبه اول کشوری را ازآن خود کرده است.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، مهدی نامدار، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ظهر دیروز در مراسم تجلیل از دانش آموزان افتخارآفرین در المپیاد ها و جشنواره های مختلف که در سالن آمفی تئاتر اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزارشد؛ با بیان اینکه در حال حاضر آموزش به دو صورت رسمی و حلقه های کیفیت بخشی در تمامی دوره ها در حال اجرا می باشد؛ گفت: حلقه های کیفیت بخشی چون جشنواره ها، مسابقات آزمایشگاهی و... برای تعمیق آموزش در مدارس اجرا می شود.

نامدار همگرایی مسئولین و حمایت آن ها از اجرای المپیادهای نانو و زیست فناوری در استان کردستان را قابل ستایش دانست و گفت: ما متولیان امر آموزش در استان خود را موظف می دانیم که در راستای اهداف کلان آموزش و پرورش گام برداریم و جایگاه برتر استان در المپیاد ها را باید حفظ و رتقا دهیم.

وی کسب رتبه برتر کشوری استان کردستان در چند سال اخیر در المپیاد نانو را قابل ستایش دانست و گفت: این موفقیت ها ناشی از شناسایی استعدادها و تلاش برای رشد شکوفایی آن توسط مسئولین استان و انتخاب مدرسین استان برای تدریس المپیاد نانو از جمله دلایل این موفقیت ها است .

معاون آموزش متوسطه استان با بیان اینکه تمام همت و تلاش مسئولین آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق بر این است که کردستان را به جایگاه شایسته برسانند؛ اظهارداشت: در کردستان علی رغم کمبود تجهیزات و امکانات، وجود نیروی انسانی توانمند عامل کسب بسیاری از این موفقیت ها بوده است.

نامدار از شرکت بیش از سه هزار و 500 نفر از دانش آموزان استان در المپیاد نانو خبر داد و گفت: کردستان از لحاظ میزان شرکت دانش آموزان در این المپیاد رتبه اول کشوری را ازآن خود کرده است.

وی هدف اصلی و اولیه المپیاد نانو را ترویج علم نانو دانست و اظهارداشت: خوشبختانه در استان کردستان هیچ مدرسه ای نیست که دانش آموزان آن با المپیاد نانو آشنایی نداشته باشد.

معاون آموزش متوسطه استان در ادامه به موفقیت های دانش آموزان استان در حوزه المپیاد نانو و زیست فناوری پرداخت و کسب رتبه اول کشوری با تصاحب 13 سهمیه راهیابی به مرحله نهایی المپیاد نانو، کسب رتبه دوم کشوری در مسابقه خلق ایده زیست فناوری با 11 اثر برگزیده، کسب 15 رتبه کشوری در اولین دوره جشنواره علمی-پژوهشی را از مهم ترین این موفقیت های برشمرد .

وی همچنین کسب رتبه های اول و دوم کشوری در جشنواره دانش آموزی علوم و فناوری نانو، کسب مقام دوم کشوری در ارزیابی آزمایشگاه های شبکه توانا توسط پژوهش دانش آموزی قروه، کسب رتبه اول کشوری توسط قطب استانی کدنویسی و دست یابی تعداد سه نفر از دانش آموزان به مدال های طلا و برنز المپیاد های علمی را از دیگر موفقیت های استان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار