برگزاری جلسه نمایندگان مجلس دانش آموزی با ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه امامزاده

بادرود (پانا) _ عصمتی ریاست اداره آموزش وپرورش امامزاده گفت : نمایندگان مجلس دانش آموزی به عنوان بازوان توانمند نظام آموزشی کشور و اداره آموزش و پرورش هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه نمایندگان مجلس دانش آموزی با ریاست  اداره آموزش و پرورش منطقه امامزاده

در این جلسه عصمتی ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه امامزاده ، ضمن عرض تقدیر و تشکر از زحمات نمایندگان و همچنین تبریک به مناسبت انتخاب دو تن از نمایندگان منطقه در کمیسیون‌ فرهنگی هنری و اجتماعی ابراز کرد: نمایندگان مجلس دانش آموزی به عنوان بازوان توانمند نظام آموزشی کشور و اداره آموزش و پرورش میبایست، ضمن استفاده از استعداد های متعدد دانش آموزان سطح منطقه ، تجربیات و توانمندی های سایر دانش آموزان در سطح کشور را به منطقه انتقال دهند.
وی گفت : اداره آموزش و پرورش منطقه امامزاده بادرود آمادگی کامل جهت همکاری با مجلس دانش آموزی در جهت اجرای طرح های پیشنهادی در محدوده ی قانونی را داشته و از هیچ کمکی دریغ نخواهد ورزید.
در این جلسه ، توتونچی رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و اجتماعی مجلس دانش آموزی با بیان اینکه کمیسیون‌ فرهنگی هنری و اجتماعی همواره از نقش برجسته ای در طول مجلس دانش آموزی برخوردار بوده گفت: همکاری قطب سوم مجلس دانش آموزی که با عنوان کمیسیون‌ فرهنگی هنری و اجتماعی نامگذاری شده با سایر قطب ها و کمیسیون‌ ها در حال شکل گیریست و در این راه نیازمند همکاری و مشارکت سازمان دانش آموزی استان و منطقه و همچنین ادارات آموزش و پرورش هستیم.
در ادامه رجبی مقدم منشی کمیسیون‌ فرهنگی هنری و اجتماعی مجلس دانش آموزی با توجه به سند بسته تحولی « هر دانش آموز یک نقش اجتماعی» و اینکه ماموریت آن در مجلس دانش آموزی بر عهده کمیسیون‌ فرهنگی هنری و اجتماعی می باشد گفت: هدف این سند شناسایی توانمندی ها و استعداد ها و استفاده از آنها در نقش های اجتماعیست و این اجرای درست و با برنامه ریزی مناسب این طرح میتواند آینده ای درخشان برای جامعه دانش آموزی در پی داشته باشد.
عارفیان ، عضو مجلس دانش آموزی کشور ، ضمن بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود ، به بیان مشکلات فعلی آموزشی در مدارس پرداخت و گفت: کمبود مشاوران ، عدم تدریس مناسب دبیران ، مشکلات فنی شبکه شاد و همچنین مشکلات دانش آموزان در سطح منطقه ، همه و همه دست به دست هم داده و به معضلی بزرگ برای جامعه دانش آموزی تبدیل شده و یکی از اهداف مجلس دانش آموزی نیز با توجه به شرایط فعلی برطرف سازی این مشکلات است که نیازمند همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه می باشد.
در پایان جلسه ، اعتبارنامه های نمایندگان به همراه هدایایی به رسم یادبود به نمایندگان مجلس دانش آموزی اهدا شد. خبرنگار:ابوالفضل رجبی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار