نشست شورای حجاب و عفاف برگزار شد

بوشهر(پانا)_نشست شورای حجاب و عفاف با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای حجاب و عفاف برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علی موحدی در این نشست با اشاره به ضرورت اهمیت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه گفت: با توجه به اهمیت موضوع، همزمان با دهه کرامت و امامت فعالیت شورای عفاف و حجاب اداره کل را با اهتمام بیشتری شروع کردیم.
وی افزود: شیوه نامه و منشور حجاب و عفاف برای همه شهرستانها و مناطق ارسال شده است که شرایط حضور کارمندان آقا و خانم در ادارات و مدارس تشریح شده است.
دبیر شورای عفاف و حجاب اداره کل، با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن برای تضعیف باورهای اعتقادی نسل جوان و نوجوان اظهار کرد: در شرایطی که دشمن تمام توان خود را بر تخریب اعتقادات دینی و انقلابی دانش آموزان قرار داده است، ما به عنوان متولیان آموزش و پرورش باید با تلاشی مضاعف برنامه های مختلفی در حوزه های فرهنگی و تربیتی اجرا کنیم
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: دشمن بر روی دین گریزی و حیا زدایی برنامه ریزی می کند به همین دلیل همه موظف هستیم تا با احساس مسئولیت، با برنامه های مخرب دشمن مقابله کنیم.
وی با اشاره به آموزش های مجازی در شرایط کرونایی گفت: دانش آموزان در آموزش های غیرحضوری در کنار فواید فضای مجازی، با آسیب های اجتماعی بیشتری رو به رو هستند که تضعیف فرهنگ حجاب و عفاف یکی از مهمترین آسیب ها است.
موحدی با بیان اینکه حجاب و عفاف سبب مصونیت اجتماعی می شود، گفت: اگر فرهنگ حجاب و عفاف آسیب ببیند، مضرات آن فقط منحصر به فرد آسیب دیده نیست و دامان همه را فرا می گیرد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: در حوزه حجاب و عفاف باید با دوری از کارهای سلبی و حب و بغض های سیاسی و اجتماعی به فعالیت های ایجابی روی آوریم.
وی معرفی و تجلیل از چهره های برتر حجاب و عفاف را یکی از کارهای تاثیرگذار ایجابی دانست و اظهار کرد: الگوسازی و تشویق الگوهای جوان از بهترین های امر به معروف به عنوان فریضه الهی است.
موحدی با بیان اینکه عفاف میوه و ثمره حجاب است، اظهار کرد: حجاب و عفاف در کنار هم سبب ارتقا اخلاقی و شخصیتی فرد می شود و حجاب بدون عفاف ارزشی ندارد.
وی در پایان گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش بتوانیم گامی موثر در تربیت نسلی معتقد به فرهنگ حجاب و عفاف برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار