دومین جلسه ستاد بازگشایی مدارس پروژه مهر ۱۴۰۰ در آموزش و پرورش منطقه ۱۳ برگزار شد

تهران(پانا)- جلسه ستاد بازگشایی مدارس، پروژه مهر ۱۴۰۰ آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران با حضور سید محمد هادی حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، معاونین و اعضای ستاد پروژه مهر در روز چهارشنبه ۲۴ دی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه ستاد بازگشایی مدارس پروژه مهر ۱۴۰۰ در آموزش و پرورش منطقه ۱۳ برگزار شد

به گزارش پانا، در ابتدای جلسه، حسینی، مدیر منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: پروژه مهر سال تحصیلی جاری، علی رغم مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و محدودیت های موجود، اما به لطف خدا و تلاش مضاعف همه همکاران اداره و مدارس، بنحو مطلوب و درخور تقدیر، اجرا شد. امیدواریم امسال با اتخاذ تدابیر مهم و تشکیل جلسات منظم و مستمرِ کمیته های مختلف پروژه مهر منطقه و با همدلی و مشارکت مدیران محترم مدارس منطقه ۱۳، شرایط بازگشایی شایسته و مناسب در مهرماه ۱۴۰۰ در مدارس منطقه فراهم شود.
در ادامه احمد اسدی، معاون آموزش متوسطه منطقه، اظهار داشت: در پروژه مهر به مدرسه محوری، تفویض اختیار به مدیران و مشارکت همه عوامل موثر در مدرسه توجه می شود و هدف اصلی در پروژه مهر دانش آموز، معلم و کلاس"رشته و جنسیت"می باشند.
همچنین اسدی تاکید داشت اعضای پروژه مهر منطقه، فعالیت های مدارس را رصد نمایند، مستندات، مشکلات و تنگناها احصاء شوند تا شاهد بازگشایی شکوهمندی باشیم.
در ادامه جلسه اسدی دبیر پروژه مهر، گزارشی از فعالیت های انجام شده پیرامون آماده سازی مدارس برای بازگشایی در سال تحصیلی قبل و اقدامات صورت گرفته برای سال تحصیلی آینده ارائه داد.
در پایان جلسه گزارشی از فعالیت های انجام شده در آموزش و پرورش منطقه ۱۳ توسط سرگروه های پروژه مهر در بخش های ساماندهی نیروی انسانی، تعمیرات و تجهیزات، نظارت و ارزیابی، صلاحیت، تبلیغات و سلامت و بهداشت ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار