تبدیل شهرک تخصصی آب شهرستان نیر به قطب موفق تولید آب معدنی کشور

اردبیل(پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل از تبدیل شهرک تخصصی آب شهرستان نیر به قطب موفق تولید آب معدنی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تبدیل شهرک تخصصی آب شهرستان نیر به قطب موفق تولید آب معدنی کشور

به گزارش روابط عمومی شرکت های شهرک صنعتی اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل در جریان بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر اظهار کرد: این شهرک صنعتی جزو یکی از منحصر به فردترین شهرک های تخصصی استان و حتی کشور است که زمینه تولیدات آن، بسته بندی آب معدنی و محصولات مرتبط با آن است.

او افزود: با حمایت های صورت پذیرفته از سوی مسئولان استانی و تامین زیرساخت ها، در دو سه سال اخیر شاهد حضور سرمایه گذاران فعالی در این شهرک بودیم که هم اکنون 5 واحد تولیدی در این شهرک به مرحله بهره برداری رسیده و 11 طرح صنعتی دیگر نیز در مرحله اجرا و ساخت و ساز هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: با بهره برداری از این طرح های صنعتی، این شهرک به عنوان قطب تولید محصولات آب معدنی کشور تبدیل خواهد شد و شاهد ارسال محصولات این شهرک به نقاط مختلف کشور و کشورهای مختلف خواهیم بود.

اهلی، محل تامین آب این شهرک صنعتی را از چشمه های جاری کوه سبلان بیان کرد و افزود: آب این شهرک صنعتی از محل چشمه گورکور سبلان تامین می شود که این چشمه یکی از پاک ترین و گواراترین آب های ایران و جهان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار