برگزاری جلسه ستاد دهه مبارک فجر در کانون فرهنگی تربیتی آفتاب

تهران(پانا) - مهدی شاملو معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 19، از برگزاری اولین جلسه، شورای هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در محل کانون فرهنگی تربیتی آفتاب خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  جلسه ستاد دهه مبارک فجر در کانون فرهنگی تربیتی آفتاب

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی شاملو با اشاره به لزوم استفاده از تجربیات سنوات گذشته در اجرای برنامه های دهه فجر گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا در کشور برای اجرای باشکوه برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید ضمن استفاده ازخلاقیت و نوآوری، در بستر فضای مجازی شاد برای دانش آموزان جذابیت را ایجاد کنیم .

وی بیان کرد:به منظور اطلاع رسانی گسترده به دانش آموزان و خانواده های آنان از برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر، بهترین و امن ترین فضا استفاده از شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) است .
شاملو همچنین از کارشناسان خواست، برنامه های پیشنهادی خود را به منظور جمع بندی ظرف مدت یک هفته به دبیر ستاد دهه فجر منطقه ارسال کنند.
شاملو ضمن تشکر از آقای مجتبی چراغ سحر مدیر کانون فرهنگی تربیتی آفتاب از برگزاری جلسه و اعلام برنامه ها و سیاست های شورای هماهنگی در ایام الله دهه فجر ، تقارن این دهه را با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فرصتی مغتنم برای برگزاری جشن های عبادت دانش آموزان در دهه فجر عنوان کرد.
در پایان جلسه همکاران حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه آمادگی خود را جهت هرگونه همراهی در اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار