معاون سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

آموزش مربیان تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان در شبکه شاد اجرا می‌شود

یاسوج (پانا) - معاون سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره آموزشی ویژه مربیان تشکیلات پیشتازان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مربیان تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان در شبکه شاد اجرا می‌شود

حبیب مهدی پور در گفت و گو با پانا هدف از برگزاری این دوره را آشنایی با شیوه های صحیح تربیت اسلامی در قالب فعالیت های پیشتازان، آشنایی مربیان با اهمیت و ضرورت فعالیتهای تتشکیلاتی و گروهی، آشنایی با مأموریت ها و اهداف تشکیل سازمان دانش آموزی،آشنایی مقدماتی و توجیهی با دانش تشکیلاتی و مهارت های اجتماعی بیان کرد.

معاون سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مخاطبین دوره مربیان جدید الورد ( کاردان ) که در سال جدید به جمع تشکیلات پیوسته اند و سایر مربیان تشکل پیشتازان است.

مهدی پور افزود: مدت زمان این دوره مجازی 12 ساعت آموزش عملی و 12 ساعت آموزش تئوری خواهد بود که از روز شنبه 4 بهمن ماه تا روز چهار‌شنبه 8 بهمن ماه در شبکه شاد کانال پیشتازان (ساپ) برگزار خواهد شد.

فاطمه نجات بخش کارشناس تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در مورد نحوه اجرای آموزش عملی گفت: آموزش عملی (مهارت های دانش تشکیلاتی، مهارتهای تتشکیلاتی، مهارتهای اجتماعی و دانش معرفتی و اخلاقی و ... ) در قالب فیلم های آموزشی، موشن گرافی، اسلاید، پاورپوینت، که در بخش محتوایی اصلی پیشتازان در شبکه شاد بارگذاری شده و قابل دریافت بوده و مربیان می بایست بصورت خود آموز از آن استفاده نمایند.

نجات بخش سرفصلها آموزش تئوری را تبیین سیاست ها و خط مشی های سازمان در فعالیتهای گروهی ـ اهداف، مأموریتها، ارکان سازمان دانش آموزی ـ اهداف و مأموریتها و ساختار تشکیلات پیشتازان ـ اهمیت و ضرورت فعالیتهای گروهی و تشکیلات ( اصول مدیریت و راهبری تشکیلاتی) ـ نقش اخلاق در فعالیتهای گروهی ـ نقش و جایگاه تربیت اجتماعی در سند تحول بنیادین بیان کرد.

جدول زمانبندی آموزش تئوری:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار