فرماندار ملارد:

کسب رتبه برتر استان توسط شورای آموزش و پرورش ملارد

ملارد(پانا)- شورای آموزش و پرورش از تمام ظرفیت‌های قانونی خود در جهت رفع چالش‌ها و برنامه‌ریزی برای تمام نیازهای فرهنگی، آموزشی و تربیتی استفاده می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر استان توسط شورای آموزش و پرورش ملارد

به گزارش پانا، فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش ملارد از کسب رتبه برتر این شورا، در استان تهران خبر داد.

سجاد برنجی فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش ملارد، در مورد این موفقیت گفت: شورای آموزش و پرورش با مشارکت و تعامل همه‌جانبه مردم و مسئولین در عرصه تعلیم و تربیت در زمینه پیشرفت و توسعه نظام آموزشی را فراهم می‌کند و راهکارهای مناسب و قانونمند در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت را در بر خواهد داشت و تمام تلاش خود را می‌کند تا با بهره‌گیری از پتانسیل های خود، نیازهای مختلف را برطرف کند.

او افزود: در همین راستا شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد با حضور حداکثری اعضای آن و با تشکیل نشست‌های متعدد و بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات شهرستانی و استانی در جهت اهداف نظام آموزش و پرورش گام‌های موثری برداشته به طوری که در سال گذشته بیش از ۹۲ درصد از مصوبات این شورا تحقق یافته است.

برنجی خاطرنشان کرد: ثمره تلاش‌ها، همدلی‌ها و همکاری‌های اعضای این شورا به ویژه حمایت‌های معنوی و حضور امام جمعه ملارد و پشتیبانی شهرداران، بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، موفقیت و کسب رتبه برتر استان در عملکرد شورای آموزش و پرورش بوده است.

او در پایان گفت: امید است با همت مضاعف، همدلی و همفکری و مشارکت بیش از پیش در راستای پیشرفت همه جانبه شهرستان ملارد به ویژه حوزه آموزش و پرورش گام برداریم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار