معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منطقه ۵ در نشست با سرایداران و خدمتگزاران مدارس منطقه:

اهتمام در امور بهداشتی و ضدعفونی مدارس بسیار ضروری است

تهران ( پانا ) - در جلسه ویدئو کنفرانسی با سرایداران و نیروهای خدمتگزار مدارس دولتی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منطقه 5، با قدردانی از زحمات این عزیزان، بر اهمیت نقش موثر سرایدارن و خدمتگزاران مدارس در ارائه هر چه بهتر خدمات آموزشی به دانش آموزان و زمینه سازی بر این امر مهم تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اهتمام در امور بهداشتی و ضدعفونی مدارس بسیار ضروری است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۵، جلسه ویدئو کنفرانسی نیروهای خدماتی آموزش و پرورش منطقه5، برگزار شد. ابوالقاسم زنگویی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منطقه، با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام ا....علیها و عرض تسلیت به این مناسبت، به تبیین اهمیت و جایگاه رفیع کارهای همکاران خدماتی پرداخت.

وی با بیان احادیثی از کلام نورانی حضرات معصومین با محوریت سلامتی، بهداشت، نظافت، صرفه جویی، مراقبت از بیت المال و مدیریت مصرف، مرتبه کاری این قشر خدوم را بسیار بالا و ممتاز برشمرد و گفت: پای بندی سرایداران و خدمتگزاران به مفاد مندرج در شرح وظایف قانونی بسیار مهم است. همچنین مراقبت در حفظ و نگهداری لوازم و تجهیزات، تاسیسات و گزارش به موقع از نیازهای تعمیراتی و موارد حادثه ساز احتمالی، کنترل ورود و خروج اشخاص و خودداری از هرگونه داد و ستد احتمالی با دانش آموزان و حسن انجام سایر امور ارجاعی از سوی مافوق از وظایف سرایداران و خدمتگزاران است.

وی افزود: تلاش صادقانه و رعایت ادب اسلامی و داشتن حسن خلق، رمز موفقیت شما عزیزان است و موجب تداوم و قوام موفقیت فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس است.

در ادامه زنگویی به شرایط خاص سال تحصیلی جاری که به واسطه شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و بر ضرورت حضور مستمر سرایداران در مدارس تاکید کرد و گفت: اهتمام بیشتر در امور بهداشتی و ضدعفونی های لازم و توجه بیشتر به تدابیر سلامتی و ایمنی بسیار ضروری است.

وی در خاتمه تصریح کرد: اطمینان دارم از آنجاییکه شما عزیزان روزانه با تحمل زحمات طاقت فرسا، رنج کار را به جان می خرید تا سلامتی و شادابی بیشتری را به جمع همکاران و دانش آموزان و اولیای آنان، هدیه کنید، پس از بهترین مصادیق این حدیث گرانقدرحضرت رسول اکرم (ص) هستید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار