مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، از فرهنگسرای خاوران بازدید کرد

تهران (پانا) - مدیرآموزش و پرورش منطقه 15، در دیدار با اسماعیل قضات لو، مدیر فرهنگی و هنری منطقه 15 و رئیس فرهنگ سرای خاوران، خواستار تقویت هرچه بیشتر امور فرهنگی در این مجموعه شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه15، سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه با حضور در دفتر رئیس فرهنگسرای خاوران با اسماعیل قضات لو دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار اسماعیل قضات‌لو مدیر فرهنگی هنری منطقه 15 و رییس فرهنگ‌سرای خاوران ضمن تسلیت ایام فاطمیه در خصوص تاریخچه فرهگنسرا گفت: این محدوده که یک گورستان متروکه بود برای ما یادآور خاطرات تلاش برای تبدیل به فرهنگ سرا در دهه 70 است. واقعیت این است که فرهنگ سرای خاوران برای مردم منطقه منشا برکات بسیاری بوده و دانش آموزان این منطقه که عمدتاً جای مطالعه مناسبی در منزل ندارند در فصل امتحانات و کنکور از کتابخانه فرهنگ سرا استفاده می‌کنند و هنرمندان بسیاری نیز در این فضا برنامه‌های هنری اجرا می‌کنند.
وی افزود: این فرهنگ سرا دارای واحد آموزش، کتابخانه، مجموعه نگارخانه خاوران، سالن اجتماعات، واحد مشاوره و زمین فوتبال است.
شایان ذکر است در پایان، مقرر شد با تشویق و ترغیب دانش آموزان، از پتانسیل فرهنگسرا در راستای تقویت امور فرهنگی استفاده بهینه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار