اجرای طرح تحولی مدرسه، کانون تربیتی محله در شهرستان فاروج

فاروج (پانا)- جلسه توجیهی مدیران محترم مدارس مجری طرح تحولی مدرسه، کانون تربیتی محله در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۱۵۴۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح تحولی مدرسه، کانون تربیتی محله در شهرستان فاروج

به گزارش پانا ، کارشناس فرهنگی، هنری و مشاوره اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج گفت: هدف از اجرای این طرح در مدارس منتخب، شناسایی دانش آموزان در معرض تهدید و دارای آسیب های اجتماعی است

حجت الاسلام یوسفعلی عباسی افزود: این طرح با تشکیل گروه یاریگران زندگی در مدارس مجری و با همکاری انجمن اولیاء و مربیان، خیرین نیکوکار و اورژانس اجتماعی شهرستان که به صورت ۲۴ ساعته فعال می باشد در جهت شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی دانش آموزان و خانواده های آنان در حال اجرا می باشد.

وی از مدیران مدارس مجری این طرح درخواست نمود تا با پاسخ دادن به سوال های آسیب های اجتماعی در سامانه همگام و اجرای طرح غربالگری، نماد و مدیریت فوریت های روان و اجتماعی دانش آموزان که موضوع تشکیل کانون‌های یاریگران زندگی در سطح مدارس می باشد اقدام های لازم را انجام دهند.

نعمتی یکی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز گفت: از مشارکت و ظرفیت کارآفرینان محله استفاده شود و با تشکیل گروه همیار مدرسه، گزارش فعالیت های انجام گرفته این طرح در قالب دیدار با ائمه محترم جماعت، خیرین نیک اندیش، کارآفرینان محله و ... جهت استفاده از کمک ها و خود یاری آنان، مطابق فرم درصد پیشرفت، به صورت هفتگی به اداره آموزش و پرورش شهرستان ارسال گردد.

بابایی یکی دیگر از کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز افزود: این طرح را می توانید به طرح بوم ارتباط داده و با جذب خیرین نیکوکار و همچنین با استفاده از مشارکت اولیاء دانش آموزان در جهت اجرای مطلوب این طرح در آموزشگاه، فعالیت‌هایی را در آموزشگاه انجام داده و گزارش آن را نیز در پوشه مربوطه در مدرسه نگهداری نمایید.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار