آغازفعالیت سالن‌های ورزشی تحت نظارت آموزش وپرورش ورامین

ورامین(پانا)- کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش ورامین از شروع فعالیت‌های سالن‌های ورزشی تحت نظارت آموزش وپرورش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات لازم جهت بستر سازی فضای مناسب آموزشی خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آغازفعالیت سالن‌های ورزشی تحت نظارت آموزش وپرورش ورامین

سیری کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش وپرورش ضمن تشکر از همکاری مدیران سالن‌های ورزشی و تاکید بر فعالیت ‌های مستمر تربیت بدنی گفت: با توجه به شرایط موجود و اهمیت ورزش و تامین سلامت روان وجسم، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در افراد از جمله دانش‌آموزان از اهداف مهم تربیتی است، باید تدابیری جهت فعالیت سالن‌ها صورت گیرد.

او ادامه داد: در طی این روند موارد ذیل لازم است در نظر گرفته و اجرا شود؛ سالن‌ها طبق بیمه سالن‌ها مشفول به فعالیت باشند، تعمیرات و ایمن‌سازی فضای سالن‌ها، تعامل با ادارات و ارگان‌های شهرستان با رعایت قوانین ومقررات اعمال شود، تهیه سیستم رایانه و اینترنت برای سالن‌ها اجباری است، برنامه‌ها و زمان مشخص جهت استفاده هنرستان‌های تربیت‌بدنی از اماکن ورزشی تحت نظارت، فعالیت ‌های بانوان و آقایان در سالن‌های شهید رجایی و حضرت رقیه (س) با تمهیدات مدیران در ایام هفته زمان‌بندی شود .

در ادامه از مدیران سالن‌ها خواسته شد ضمن رعایت پروتکل بهداشتی، آمادگی و انعطاف لازم را برای تغییر نحوه‌ فعالیت خود در وضعیتهای متفاوت هشدارها داشته باشند و فعالیت‌های خود را با آن انطباق و یا تغییر دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار