دستگیری و جمع‌آوری بیش از ۳۰۰ موادفروش و معتاد متجاهر در تهران

تهران (پانا) - رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری و جمع آوری بیش از ۳۰۰ موادفروش و معتاد متجاهر در پایتخت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری و جمع‌آوری بیش از ۳۰۰ موادفروش و معتاد متجاهر در تهران

به گزارش ایسنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح دستاوردهای نهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: طی دو روز گذشته نهمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن ۱۵ قاچاقچی و ۱۲۲ خرده فروش موادمخدر دستگیر و ۱۹۰ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح ۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شد، گفت: همچنین انهدام دو باند بزرگ توزیع هروئین و تریاک در پایتخت نیز از دستاوردهای این طرح بوده است.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ جدی بوده و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد، گفت: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان موادمخدر و توزیع کنندگان مواد افیونی امن نیست و ما اشراف اطلاعاتی بر عملکرد این افراد داریم.

وی همچنین از انهدام یک باند فروش شیشه در فضای مجازی خبر داد و گفت: اعضای این باند سه نفره که اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر شیشه در فضای مجازی کرده بودند در رصدهای پلیس شناسایی و در عملیاتی در محله جوادیه دستگیر شدند.

این افراد پس از دستگیری اعتراف کردند که مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور تهیه و به پایتخت منتقل کرده بودند و با تبلیغ آن در فضای مجازی به دنبال فروش آن بودند که دستگیر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار