مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آیین ارسال تجهیزات به هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کارودانش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا)-با حضور مدیر کل دفتر فنی حرفه‌ای و کار و دانش وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آیین نمادین ارسال تجهیزات به هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کارودانش به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال به مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین ارسال تجهیزات به هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کارودانش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو با اعلام این خبر گفت: این تجهیزات شامل 348 نوع وسایل آموزشی از قبیل؛ رایانه، شبیه‌سازهای آموزشی، وسایل کمک آموزشی برای آموزش در فضای مجازی و ... در قالب 22 دستگاه کامیون به مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران ارسال شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه بر طبق سند تحول بنیادین باید بستر مناسب برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان بیش از گذشته فراهم شود، کیفیت مناسب فضاهای آموزشی فنی حرفه‌ای و کار و دانش با تجهیز وسایل آموزشی و کمک آموزشی به‌روز را بسیار حایز اهمیت دانست.

صیدلو گفت: این تجهیزات با مشارکت بیش از 10 میلیارد ریالی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و بودجه‌ 42 میلیارد ریالی تخصیص یافته از سوی وزارت آموزش و پرورش و مشارکت 50 میلیاری معاونت علمی و فن‌آوری نهاد ریاست جمهوری تهیه و مناطق ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار