معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان خبر داد:

بیش از نود درصد دانش‌آموزان در جشنواره نوجوان خوارزمی ثبت‌نام کرده‌اند

تهران (پانا) - نشست ویدئو کنفرانس رونمایی از پوستر استانی هفتمین جشنواره نوجوان خوارزمی در اداره کل شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بیش از نود درصد دانش‌آموزان در جشنواره نوجوان خوارزمی ثبت‌نام کرده‌اند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران دراین رابطه گفت: جلسه مجازی رونمایی از پوستر استانی هفتمین‌جشنواره نوجوان خوارزمی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون آموزش متوسطه استان و رئیس اداره دوره اول متوسطه و کارشناس این دوره و نیز معاونین آموزش متوسطه مناطق ،کارشناس مسئولان دوره اول متوسطه و کارشناسان این دوره و با حضور مجازی ناظران استانی محورهای شش‌گانه برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران ادامه داد: در این جلسه اهداف کلی جشنواره و نیز روند اجرای جشنواره در استان مورد بررسی قرار گرفت و از پوستر استانی این جشنواره رونمایی شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: بیش از نود درصد جمعیت دانش‌آموزی استان در مرحله مدرسه‌ای در سامانه همگام در محورهای شش‌گانه جشنواره نوجوان خوارزمی ثبت‌نام کرده‌اند که این میزان مشارکت بسیار مطلوب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار