معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

احداث و تجهیز کلاس درس تربیت‌بدنی در مدارس ابتدایی دخترانه در اولویت است

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از پیگیری مصوبات هفتمین‌جلسه شورای آموزش وپرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
احداث و تجهیز کلاس درس تربیت‌بدنی در مدارس ابتدایی دخترانه در اولویت است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران، نشست هماهنگی و پیگیری مصوبات هفتمین جلسه شورای آموزش وپرورش با حضور الهه حسن‌پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل، زارع معاون اجرایی اداره‌کل نوسازی و توسعه مدارس استان، سلیمانی رئیس‌گروه امور علمی‌ فرهنگی و اجتماعی سازمان‌ مدیریت برنامه‌ریزی استان در دفتر معاونت تربیت‌بدنی اداره‌کل برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه گفت: این نشست به منظور پیگیری مصوبات هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش و در راستای ایجاد بسترهای مناسب و فضاهای ورزشی برای دانش آموزان صورت پذیرفت.

الهه حسن‌پور با بیان اینکه نشاط و شادابی برای دانش‌آموزان در مدارس لازم و ضروری است، افزود: در همین راستا مواردی مانند احداث و تجهیز کلاس درس تربیت‌بدنی در مدارس ابتدایی با اولویت مدارس‌دخترانه استان، احداث و راه‌اندازی زمین چمن‌مصنوعی مدارس و همچین تعمیر و احداث فضای بهداشتی مدارس مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار