معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان :

بیش از ۸۰ درصد حجم ابلاغی مجموع دوره های سوادآموزی در سال جاری، تحقق یافته است

رشت ( پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد مجموع حجم ابلاغی دوره های سوادآموزی استان در سال جاری ۷۲۰۰ نفر است.

کد مطلب: ۱۱۵۴۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۸۰ درصد حجم ابلاغی مجموع دوره های سوادآموزی در سال جاری، تحقق یافته است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، سیروس محمدی در جلسه شورای برنامه ریزی معاونت سوادآموزی درباره آخرین وضعیت کلاس ها در سال جاری گفت: هر ساله این کلاس ها از ۱۵ فروردین ماه به صورت رسمی آغاز و تا پایان دی ماه به اتمام می رسد؛ اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، این کلاس ها از ۲۰ شهریور آغاز شد.

وی در ادامه راه اندازی سامانه تحت وب سوادآموزی را از برنامه های راهبردی سازمان دانست و افزود: با توجه به شرایط کنونی کرونایی، با راه اندازی این سامانه آموزش دهندگان با گوشی تلفن همراه خود به راحتی وارد سامانه شده و مراحل استعلام و ثبت کلاس را انجام می دهند.

معاون سوادآموزی استان حجم ابلاغی دوره های سوادآموزی در سال جاری را ۷۲۰۰ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: با همت آموزش دهندگان تا این لحظه بیش از ۸۰ درصد پوشش حجم تعیین شده در دوره های سوادآموزی محقق شده است که امیدواریم حجم باقیمانده نیز تا پایان مهلت کلاس گذاری عملیاتی شود.

گفتنی است پایان کلاس گذاری در دوره های سوادآموزی پایان بهمن ماه، تحکیم سواد ۱۵ بهمن ماه و دوره انتقال تا پایان دی ماه اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار