مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی رتبه نخست را کسب کرد

اصفهان ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد مدیران مدارس با موقعیت شناسی و استفاده از همه قابلیت ها جهاد آموزشی بزرگی خلق کردند و درصد حضور دانش آموزان استان اصفهان در شبکه شاد، بیانگر آن است که مدیران مدارس از دغدغه درست و به جای وزارت آموزش و پرورش مطلع هستند و به آن جامه عمل پوشاندند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی  رتبه نخست را کسب کرد

محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با مدیران مدارس استان اصفهان که به صورت مجازی و در شبکه شاد برگزار شد اظهار کرد: مدیران رسالت و مأموریت بزرگی در آموزش و پرورش دارند و گام های بلندی در توسعه دسترسی به آموزش برداشته‌اند که دستاوردهای افتخارآمیز و امیدوارکننده‌ای را نصیب آموزش و پرورش کردند. مدیران مدارس استان اصفهان هم به عظمت و بزرگی مسئولیت خود پی برده اند و خواب را از چشم خود گرفته تا رسالت بزرگ خود را محقق و مراقبت کنند.

وی افزود: روزها و ماه‌هایی که پشت سر گذاشتیم در تاریخ و تقویم آموزش و پرورش کشور منحصر به فرد بوده و مطمئنم تک تک مدیران مدارس ما با موقعیت شناسی و استفاده از همه قابلیت ها جهاد آموزشی بزرگی خلق کردند. درصد حضور دانش آموزان استان اصفهان در شبکه شاد بیانگر آن است که مدیران مدارس از دغدغه درست و به جای وزارت آموزش و پرورش مطلع هستند و به آن جامعه عمل پوشاندند، با وجود تنگناها و مشکلات بسیار، به واسطه ریل‌گذاری صحیح و درست از بدو انقلاب همواره پرچم آموزش و پرورش استان اصفهان افراشته بوده است.

اعتدادی تاکید کرد: به دست با کفایت مدیران مدارس و این همراهان همیشگی در ارزیابی اعلام شده وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مجموعه شاخص های اختصاصی و عمومی سال ۹۸ در سطح عالی قرار گرفت و در جشنواره شهید رجایی نیز رتبه نخست را کسب کرد. ضمن اینکه قرار گرفتن دانش آموزان اصفهان در صدر جشنواره جوان خوارزمی، المپیاد علمی تفکر و کارآفرینی گواه این موضوع است که مدیران مدارس در سطح استان در انتخاب مسیر به بیراهه نرفته اند و بر اساس سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول در تربیت دانش آموز پژوهشگر برای نسل آینده از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و همچنان پروانه وار برای تحقق این آرمان گرد دانش آموزان خود می‌چرخند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار