مرحله نهایی ارزیابی آثار برگزیده در جشنواره تابستان شاد آغاز شد

زاهدان (پانا) – معاون فعالیت‌های دانش آموزی سیستان و بلوچستان از آغاز مرحله نهایی ارزیابی آثار برگزیده در جشنواره تولید محتوای تابستان شاد خبر داد و گفت در این مرحله برگزیدگان با رای کاربران انتخاب می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مرحله نهایی ارزیابی آثار برگزیده در جشنواره تابستان شاد آغاز شد

نسرین حاجی علی بیگی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در مرحله نهایی ارزیابی آثار برگزیده که از 22 دی ماه آغاز شده و تا 4 بهمن ادامه دارد، آثار برگزیده طبق تقویم زمانبندی به تفکیک رشته‌های جشنواره در کانال سازمان دانش آموزی (ساپ) بارگزاری می‌شود.

وی افزود: کاربران می توانند با مراجعه به این کانال به آدرس @parvareshi4 تا ساعت 21 شب به اثر مورد نظر خود رای دهند.

معاون فعالیت‌های دانش آموزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آثار به تفکیک رشته، موضوع و دانش آموز، مربی بارگزاری می‌شود، خاطر نشان کرد: آثار به مدت 24 ساعت در کانال ساپ بارگزاری و پس از رای گیری حذف خواهد شد.

حاجی علی بیگی ادامه داد: اختتامیه و اعلام نتایج برگزیدگان در دهه مبارک فجر و از طریق کانال ساپ به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: 10 محتوای تولید شده توسط مربیان و دانش آموزان پیشتاز سیستان و بلوچستان در مرحله نخست داوری جشنواره تابستان شاد برگزیده و به مرحله بعد راه پیدا کرد.

معاون فعالیتهای دانش آموزی سیستان و بلوچستان افزود: منصور اسلام پناه از ایرانشهر و یوسف رئیسی از قصرقند 2 مربی پیشتاز استان هستند که محتوای تولیدی آنان در بخش «زندگی در طبیعت» توسط داوران جشنواره برگزیده شد.

حاجی علی بیگی ادامه داد: همچنین آثار تولیدی دانش آموزان زینب فخردامنی، حدیثه رسولی و فاطمه مرادی از ایرانشهر در بخش «شاداب سازی»، مهدی دلخوش از ایرانشهر و هدی و ندا میر از زهک در بخش «امداد و نجات»، حدیثه رسولی از ایرانشهر در بخش «دانش تشکیلاتی»، ابوالفضل محمد دوست از هامون در بخش «مخابره و جهت‌یابی» و طاها جاوید از زهک در بخش «معرفتی» این جشنواره برگزیده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار