شوراهای آموزش و پرورش بهترین راه بهره مندی از مشارکت‌های مردمی در سطح ملی

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در پیامی به مناسبت هفته شوراها، شوراهای آموزش و پرورش را بهترین راه بهره مندی از مشارکت‌های مردمی در سطح ملی دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۴۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای آموزش و پرورش بهترین راه بهره مندی از مشارکت‌های مردمی در سطح ملی

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در پیامی که به مناسبت هفته شوراها صادر کرد، شوراهای آموزش و پرورش را بهترین راه بهره مندی از مشارکت های مردمی در سطح ملی دانست.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد که آموزش و پرورش باید متولی تربیت نسلی با ایمان، وفادار، مسئولیت‌پذیر، دارای اعتماد به نفس، دارای ابتکار، راستگو، شجاع، با حیا، اهل فکر و اندیشه، عاشق کشور و نظام و مردم، و دوستدار مصالح کشور باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در ادامه اظهار کرد: برای بهره مندی از تعلیم و تربیت توانمند در هر کشور، بهره گیری از مشارکت های مردمی در سطح ملی و در نظر گرفتن ظرفیت های شورای آموزش و پرورش، بهترین راه است، چرا که موجب طی شدن راحت تر مسیر پر پیچ و خم و حساس سیستم آموزشی و پرورشی می گردد و به یقین اگر مشارکت و همدلی مردم و همت عالی دستگاه های اداری و اجرایی در کشور با یکدیگر همراه شود، نیروهای انسانی ارزشمند و توانایی، تربیت خواهد شد که امروز و فردای اداره کشور به آنها نیازمند است.

وی افزود: بی تردید علاوه بر مشارکت برون سازمانی، تعلیم و تربیت کشور، مشارکتی جدی و همه جانبه را می طلبد که در یک سوی آن اولیا یعنی اولین معلمان و در سوی دیگر مربیان یعنی معلمان دانش آموزان در مدرسه خواهند بود.لذا تلاش و اهتمام همگی این عناصر در تکوین تعلیم و تربیت فرزندان، باعث ایجاد و تربیت نسلی پویا، با نشاط و با کفایت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار