مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ در جمع مدیران مدارس منطقه:

مدارس منطقه 2 موظف اند تا قبل از بهمن به خانواده ها جهت بازگشایی مدارس اطلاع رسانی کنند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ در جلسه با مدیران مدارس دخترانه ابتدایی دولتی، ضمن اینکه تحول در آموزش و پرورش طبق سند تحول بنیادین را تحول در دوره ابتدایی بیان کرد بر سرمایه گذاری هر چه بیشتر در این مقطع برای کارایی بهتر عملکرد تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس منطقه 2 موظف اند تا قبل از بهمن به خانواده ها جهت بازگشایی مدارس اطلاع رسانی کنند

به گزارش پانا، اولین دیدار محسن طالبی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 با رعایت پروتکل های بهداشتی با مدیران مدارس ابتدایی دخترانه دولتی صورت گرفت.

محسن طالبی در ابتدا ضمن عرض تسلیت شهادت دخت پیامبر اکرم(ص)، این مناسبت ها را بهانه ای برای تدبر در رفتار و سیره این عزیزان و تأسی به کردار آن ها در امور جاری زندگی و تربیت فرزند دانست. همچنین با توجه به بازگشایی مجدد مدارس از اول بهمن ماه، با اشاره به شیوه نامه، نکات مهمی را با مدیران مطرح کرد و هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شد.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از برنامه شاد توسط مدارس گفت: به لحاظ فنی، دیتا بیس این نرم افزار در اختیار خودمان است و قابل مدیریت است. این برنامه در روزگار خودش گزینه خوبی بود ولی باید ظرفیتش را بالا برد و امکانات و ابزارش را ارتقا داد. همچنین مانند هر ابزار جدید دیگر باید فرهنگ استفاده از آن نیز آموزش داده شود.

طالبی ادامه داد: در ایام کرونایی و استفاده از فضای مجازی، باعث افتخار ما است که معلم ما چون گذشته راستی، صداقت، پاکی و بی آلایشی اش را حفظ کرده است. معلم ها اکنون بیشتر از آنچه که سر کلاس وقت می گذاشتند برای دانش آموزان وقت سپری می کنند. الان دامنه زمان کاری آن ها گسترده شده و هر ساعتی که شاگرد اراده کند سوال می کند و معلمان با سعه صدر جواب می دهند. این توقع زیادی است از یک معلم که تمام وقت خود و خانواده را درگیر آموزش کند. ما به عنوان اولیا باید حواسمان به این عزیزان باشد، مراعات این عزیزان را بکنیم، ظرفیت های موجود را ببینیم و بر این اساس بازخورد طلب کنیم.

وی افزود: شما عزیزان به عنوان متولیان آموزش و پرورش، نماینده منطقه در مدارس هستید. بر اساس شرایط موجود در مدرسه، در دانش آموزان و خانواده ها، در چارچوب محدوده قانونی تصمیم گیری کنید. حتما پروتکل های بهداشتی رعایت شود، اگر خانواده ای با حضور فرزندش موافق نیست، عدم موافقت خود را مکتوب کرده و در شورای مدرسه مصوب شود. حداکثر تعداد ده دانش آموز در کلاس و میزان ساعت حضور در مدرسه رعایت شود. با آرامش برنامه ریزی کنید و قبل از اول بهمن به خانواده ها اطلاع رسانی کنید و هر جا که نیاز به مساعدت و مجوز بود با مقطع هماهنگ کنید.

طالبی در انتها ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سیدی، که سال ها در سمت معاونت ابتدایی منطقه خدمت کرده است؛ منیر السادات رضوی را به عنوان معاون آموزش ابتدایی منطقه معرفی کرد.

سپس حضرتی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه نیز از زحمات مدیران و معلمان در مدرسه که با صلابت در خط مقدم آموزش هستند، تشکر کرد و گفت: آموزش یک کار تیمی است. عده ای چون شما در خط مقدم و عده ای دیگر پشتیبان شما در اداره و وزارتخانه با هم در حال همکاری هستیم.

همچنین در ادامه جلسه روح الله اسفندیار کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد از همکاری مدیران مدرسه در طرح پایش و رصد قدردانی و تشکر کرد و نکاتی در زمینه ارزیابی بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار