اجرای طرح مدرسه پویا در آموزشگاه هرمز آرش منطقه 4

تهران ( پانا) - کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار، از اجرای طرح مدرسه پویا در آموزشگاه ابتدایی پسرانه هرمز آرش خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مدرسه پویا در آموزشگاه هرمز آرش منطقه 4

مدرسه ابتدایی پسرانه هرمز آرش جهت اجرای طرح مدرسه پویا، انتخاب شد.

کبری کریمی کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار گفت: کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار باتوجه به ضرورت کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در دوره پسا کرونا، در راستای شاداب سازی و ایمن سازی فضای مدارس با تجهیز و راه اندازی مدرسه پویا به عنوان مدرسه الگو، اقدام کرد.

کریمی افزود: بدون شک مهمترین نیاز دانش آموزان در دوره پساکرونا، نشاط و شادابی و توسعه فعالیتهای ورزشی است. کارشناسی تربیت بدنی ضمن انجام بازدیدهای میدانی، مدرسه ابتدایی پسرانه هرمز آرش را به عنوان مدرسه معین انتخاب و جهت اجرای طرح مذکور به معاونت تربیت بدنی و سلامت شهر تهران معرفی کرد.

وی در ادامه اشاره کرد: طی بازدید رئیس اداره تربیت بدنی و کارشناسان تربیت بدنی اداره کل و همچنین نماینده حوزه وزارتی، فضای مورد نیاز اجرای طرح در این مدرسه تایید شد و مدیر مدرسه ضمن اقدام عاجل، مقدمات لازم جهت شروع به کار را فراهم کرد.

کریمی عنوان کرد: در این طرح می کوشیم تا با استفاده بهینه از فضاها و ایجاد مکانی مناسب و با ایمنی بالا در جهت ارتقای نشاط و شادابی دانش آموزان گام موثری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار