گلایه رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران درباره برگزاری دربی

تهران (پانا) - رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت اگرچه جمع کثیری در کشور از برگزاری مسابقه دربی خوشحال شدند اما علیرغم تذکرات و هشدارهای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران و وزارت بهداشت مبنی بر آنکه شاخص آلودگی بیشتر از ۱۵۰ است و برگزاری این مسابقه به مصلحت نیست، این مسابقه برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۱۵۴۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
گلایه رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران درباره برگزاری دربی

سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در دویست و شصت و چهارمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری، از برگزاری مسابقه دیروز دربی تهران گلایه کرد و گفت: مضاف بر این، با توجه به تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک، وقتی آلودگی هوا در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد، مسابقات ورزشی نباید برگزار شوند. جان این ۲۲ نفر برای ما بسیار مهم است. آنها ۹۰ دقیقه در هوای آلوده دویده و جنگیدند.

این عضو هیات رییسه شورای شهر ادامه داد: من از سازمان لیگ بسیار گلایه دارم. باید همگی به قانون هوای پاک احترام گذاشته و آن را رعایت کنیم، نه آنکه آن را نقض کنیم.

حسینی میلانی با تشکر از برگزاری جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره آلودگی هوا تصریح کرد: در این جلسه دستگاه‌هایی که در حوزه آلودگی هوا مسئولیت دارند، فراخوانده شدند و شهرداری تهران نیز در این جلسه حضور داشته است. گویا قرار است این جلسات به صورت ماهانه در بحث آلودگی هوا ادامه یابد که در این باره از مجلس تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار