۵۸ اثر تولید شده در ورامین در کانال نظارت تحولی، تحول در نظارت استان بارگذاری شد

ورامین(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ورامین، از بارگذاری ۵۸ اثر تولید شده توسط آموزگاران مقطع ابتدایی ورامین در کانال نظارت تحولی، تحول در نظارت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
۵۸ اثر تولید شده  در ورامین در کانال نظارت تحولی، تحول در نظارت  استان بارگذاری شد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، محمدرضا لاری ضمن اعلام این خبر گفت: اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی اداره کل در چهاردهم دی ماه اقدام به تشکیل گروه توانمندسازی و توسعه حرفه‌ای معلمان کرد. این گروه مسئولیت توانمندسازی همکاران در سه محور دانش محتوایی، دانش پداگولوژی و دانش فناوری را به عهده دارد و نظارت تحولی را چشم انداز خود قرار داده است.

او همچنین توسعه حرفه‌ای معلمان، اصلاح آموزشی و بهبود عملکرد معلمان و مداخله فکورانه را از اهداف نظارت تحولی برشمرد و گفت: نظارت تحولی با ارزشیابی در بسیاری از ابعاد متفاوت است. در نظارت تحولی ریسک‌پذیری معلم و مبتنی بودن روابط بر همکاری به کسب رشد حرفه‌ای او می‌انجامد؛ این در حالی است که در ارزشیابی به دنبال کسب حداقل شایستگی هستیم و روابط بر اساس سلسله مراتبی است.

لاری در ادامه با اشاره به نظریه گاردنر و ضرورت نظارت افزود: نظارت تحولی نامی جدید برای پارادایمی جدید است که در آن معلم در تدریس به سطحی از خود فهمی می‌رسد که در ادامه منتج به تدریس خلاقانه او خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی بیان کرد: کانال نظارت تحولی، تحولی در نظارت توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران راه‌اندازی شده است که مناطق ۲۱ گانه استان به بارگذاری محتواهای تولید شده در سه محور یاد شده در آن می‌پردازنذ. در این میان ورامین با بارگذاری ۵۸ اثر شامل ۲۲ پوستر، ۳ بروشور، ۱۹ کلیپ با موضوع بررسی ارتباط و تعامل سازنده در تدریس، ۳ کلیپ با موضوع کاوش و پژوهش برخط در کلاس درس مجازی توسط دانش‌آموزان و ۱۱ کلیپ با موضوع تعامل و هم افزایی بین دانش‌آموزان در تدریس بر خط توانسته است نقش بسیار ارزنده‌ای را ایفا کند.

این مقام مسئول در پایان این موفقیت را به تمامی آموزگاران مقطع ابتدایی ، راهبران آموزشی و کارشناسان آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ورامین تبریک گفت و از آنها تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار