معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیشابور:

الگوی تعالی مدیریت مدل اجرایی سند تحول بنیادین است

نیشابور (پانا) - جلسه کمیته اجرایی الگوی تعالی مدیریت مدرسه در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
الگوی تعالی مدیریت مدل اجرایی سند تحول بنیادین است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیشابور از برگزاری اولین جلسه الگوی تعالی مدیریت با حضور مدیران توانمند و سرتیمان مدیران در جهت حمایت های فکری و مشاوره ای خبر داد و گفت: تلاش کرده ایم برنامه عملیاتی سال پیش رو بر اساس برنامه الگوی تعالی مدیریت مدرسه، تبیین و اجرایی شود.

ابراهیم امین نژاد از رفع کامل ابهامات و اشکالات مدیران در قالب فایل های صوتی، متنی و تصویری خبر داد و افزود: در راستای انسجام بیشتر مدیران در این الگو، گروه تعالی مدیریت در فضای مجازی اجرا شد تا مدیران بتوانند از تجربیات یکدیگر بهره کافی را ببرند.

وی ادامه داد: هدف اول و آخر الگوی تعالی مدیریت افزایش کیفیت های آموزشی است و این الگو در واقع مدل اجرایی سند تحول بنیادین در مدارس است و بااجرای این الگو اهداف سند دنبال خواهد شد.

امین نژاد گفت: اولین گام در الگوی تعالی مدیریت، تبیین برنامه عملیاتی مدارس است که باید مورد تایید کمیته اجرایی قرار گرفته و مدیران استقبال خوبی از آن داشته اند. گام بعدی در این الگو، خود ارزیابی و ارزیابی مدیران می باشد که در دو تایم اجرا می شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: اجرای الگوی تعالی با بسته انتظارات ارسالی به مدارس مغایرتی نداشته و تحقق برنامه هفتگی مدرسه و تحقق هدف های دوره تحصیلی از مهمترین انتظارات الگوی تعالی می باشد. با تدوین برنامه عملیاتی در قالب الگوی تعالی مدیریت در هفت محور، نیاز به تبیین هیچ برنامه موازی دیگری در مدارس نخواهد بود و هرآنچه که یک مدیر باید انجام دهد در این الگو دیده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار