مسیب‌زاده خبر داد

برگزاری پنجمین دوره آموزشی و توانمندسازی مدیران دارالقرآن سراسر کشور به صورت مجازی

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری پنجمین دوره آموزشی و توانمندسازی مدیران دارالقرآن سراسر کشور اواخر بهمن ماه به صورت مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پنجمین دوره آموزشی و توانمندسازی مدیران دارالقرآن سراسر کشور به صورت مجازی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محمدرضا مسیب زاده در اولین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری پنجمین دوره آموزشی و توانمندسازی مدیران دارالقرآن سراسر کشور که در اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزارشد گفت: این دوره یکی از بزرگترین و شاخص ترین فعالیتهای اداره کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش است که باید مقدمات آن به درستی و با دقت فراوان بررسی و اجرا شود تا کاری کارستان در این زمینه صورت گیرد.

وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی و توانمند سازی مدیران قرآنی کشور جزء برنامه های سالانه اداره کل قرآن، عترت و نماز است که یک سال برای مدیران دارالقرآن ها و یک سال برای کارشناسان مسئول و کارشناسان قرآن عترت و نماز ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور برگزار می‌شود که امسال نوبت مدیران دارالقرآن ها است.

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: پنجمین دوره آموزشی و توانمندسازی مدیران دارالقرآن سراسر کشور اواخر بهمن ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: لازم است همه برای غنای محتوایی این دوره تلاش کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل این گردهمایی عظیم و کشوری را برای مدیران دارالقرآن های سراسر کشور برگزار کنیم.

مسیب زاده تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با توجه به مجازی بودن این فعالیت برنامه های متنوعی را تدارک ببینیم همچنین جلسات هماهنگی این برنامه ملی و کشوری به صورت هفتگی با همکاران ستادی و استان میزبان تا زمان برگزاری گردهمایی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در افتتاحیه و اختتامیه وطول برگزاری دوره از شخصیت های برجسته کشوری، لشکری و قرآنی دعوت به عمل می آوریم تا این گردهمایی اگرچه که به صورت مجازی برگزار می شود و از زیارت عزیزان به صورت حضوری محروم هستیم اما از نظر غنای محتوایی واقدامات اجرایی مانند همیشه پربار و ارزشمند باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار