برپایی غرفه سردار شهید سلیمانی در منزل یکی از فرهنگیان نیشابوری

نیشابور (پانا) - در یک اقدام خلاقانه و زیبا، غرفه فرهنگی سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل معلم نیشابوری جهت بازدید دانش آموزان برپا شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برپایی غرفه سردار شهید سلیمانی در منزل یکی از فرهنگیان نیشابوری

خدیجه زمانیان، فرزند شهید اسداله زمانیان معلم دوره ابتدایی مدرسه مهر فرهنگیان نیشابور در تشریح این حرکت فرهنگی به پانا گفت: پس از شیوع بیماری کرونا در راستای کمک به آموزش دانش آموزان، کارگاه اختصاصی هنری و آموزشی با هدف کارآفرینی برای دانش آموزان را در منزل پدری ام برپاکرده و در اولین سالگرد سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی بر آن شدم که غرفه فرهنگی یادمان شهید سلیمانی را نیز با شعار «یکی برای همه و همه برای یکی» راه‌اندازی کنم.

وی افزود: در سال‌های پیش این کارگاه را با همکاری دیگر معلمان در مدارس برپا می کردم، ولی در سال جاری با توجه به شرایط کرونایی کارگاه به منزل پدر شهیدم منتقل شد. فراق سردار، داغ پدر شهیدم را دوباره زنده کرد و ما همواره به یاد آن شهید بزرگ زندگی خواهیم کرد و راه او را ادامه می دهیم.

معلم نیشابوری خاطرنشان کرد: تلفیق دروس هنر، علوم، ریاضی، قرآن و دروس دیگر تاثیرات بسیاری در رشد دانش آموزان داشته و دانش آموزان به صورت گروه های 5 نفره جهت رفع اشکال به این کارگاه مهارتی مراجعه می کنند و با زندگی و شجاعت های سردار شهید نیز آشنا می شوند و بنده امیدوارم این عزیزان در آینده نزدیک به کارآفرینان بزرگی در جامعه تبدیل شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار