مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران: نقش گزینشگر در انتخاب معلم خوب غیرقابل انکار است

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت نقش گزینشگر در انتخاب معلم خوب غیرقابل انکار است، بنابراین گزینشگرانی که نقش مستقیم در انتخاب معلمان دارند باید خودشان الگوی تربیتی باشند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران: نقش گزینشگر در انتخاب معلم خوب غیرقابل انکار است

محمد صیدلو، در نشست شورای هسته گزینش استان که با حضور مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش و به مناسبت گرامیداشت هفته نهاد گزینش برگزار شد، افزود: اتخاذ نگاهی جامع و همه جانبه در انتخاب و گزینش معلمان بسیار حائز اهمیت است و این موضوع از میزان بالای حساسیت کار گزینشگران حکایت دارد.

او تصریح کرد: جذب و به خدمت گرفتن نیروهایی که توانایی بر داشتن گام و حرکت در مسیر تحقق ساحت‌های ششگانه تربیتی تبیین شده در سند تحول بنیادین را داشته باشند محتاج گزینشگرانی خودساخته و تواناست.

صیدلو تأکید کرد: دست یابی به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی محتاج آینده‌سازانی فرهیخته و کارآمد است و این مهم نیز خود در گروه میزان موفقیت گزینشگران در امر انتخاب معلمان و مربیان شایسته برای تعلیم و تربیت نسل‌های آینده‌ساز قرار دارد.

نشست شورای هسته گزینش استان با حضور احمد طاهرسلطانی، مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش، سعیده سیدمؤمن، مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضای شواری هسته گزینش استان در تالار شهید سلیمانی آن اداره‌کل و با حضور نمایندگان گزینش مناطق بیست و یک‌گانه شهرستان‌های تهران به صورت وب‌کنفراس (وبینار) برگزار شد.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار