جلسه مشورتی معاونین پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد برگزار شد

یزد (پانا) - نشست شورای سرگروه های معاونین پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد با حضور معاون پرورشی و کارشناسان قرآن و عترت و فرهنگی و هنری در محل سالن شهید محمدعلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مشورتی معاونین پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد برگزار شد

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد به وظیفه خطیر معاونین پرورشی در مدارس اشاره کرد و گفت: کار یک معاون پرورشی در مدرسه در تمام زمان ها مشکل و بزرگ بوده است و الان با وجود فضای مجازی و با توجه به اینکه دانش‌آموزان در دسترس و اختیار مدرسه نیستند مشکل تر شده است.

محمد معینی در این جلسه بر بازدیدهای مدارس بر اساس برنامه‌ریزی سازمان یافته تاکید کرد و خواستار شد که این کار علاوه بر نظارت و تبادل تجربیات یک خدا قوتی ویژه به همکاران پرورشی در مدارس باشد.

در ادامه قاسمی، کارشناس مسئول واحد قرآن و عترت اداره ضمن تشکر از ثبت نام به موقع دانش آموزان در مسابقات قرآن همکاران را در جریان چگونگی برگزاری مسابقات قرار داد.

در ادامه این جلسه صدیقی، کارشناس مسئول واحد فرهنگی و هنری به توفیقات حاصله از این مسابقات در سطح استان و کشور در سالهای گذشته اشاره کرده و خواستار همکاری معاونین در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات در این سال تحصیلی شد.

در پایان، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد اظهار امیدواری کرد که تمامی همکاران فرهنگی با قدرت و قوت تمام به فعالیت های جهادی خود در این ایام حساس ادامه داده و با تمام توانمندی به تحقق اهداف آموزش و پرورش کمک کنند.

خبرنگار: سید حمید فلاح زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار