هسته مشاوره راه هدایت در دلگان افتتاح شد

زاهدان (پانا) - هسته مشاوره راه هدایت به منظور ارائه خدمات مشاوره تخصصی به دانش آموزان و خانواده‌های آنان امروز در دلگان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
هسته مشاوره راه هدایت در دلگان افتتاح شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح هسته مشاوره راه هدایت در شهرستان دلگان که با حضور فرماندار و سایر مسئولان برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت مراکز و هسته های مشاوره گفت: مراکز و هسته های مشاوره به عنوان مرکز ثقل فعالیت های مشاوره نواحی و مناطق از جایگاه مهم علمی و تخصصی برخوردار هستند.

رضا بامری افزود: مشاوران بازوی پرتوان آموزش و پرورش در رفع مشکلات روحی - روانی و تحصیلی و عامل قوی و تاثیرگذار در تقویت و ارتقای سلامت روان دانش آموزان و خانواده ها هستند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم در مراکز و هسته های مشاوره، تحلیل آمار مشکلات روانی-رفتاری دانش آموزان منطقه و ارائه طرح های علمی - کاربردی جهت پیشگیری از شیوع مشکلات رفتاری در دانش آموزان است و این امر با آمایش مشکلات رفتاری و دستیابی به نقشه خطر پذیری منطقه، امکان برنامه ریزی خرد و کلان و اجرای فعالیتهای تخصصی مشاوره جهت غربالگری، مداخله، درمان و ارتقای توانمندیهای روانی-اجتماعی را تحقق پذیر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار