کاهش80 درصدی بستری‌های کرونایی در بیمارستان امام رضا اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - با توجه به شکننده بودن شرایط کرونا اگرمردم غفلت کنند، شرایط سخت یک ماه پیش باز خواهد گشت.

کد مطلب: ۱۱۵۴۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
کاهش80 درصدی بستری‌های  کرونایی در بیمارستان امام رضا اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور، فرماندار منطقه در جلسه ستاد کرونای شهرستان اظهار کرد: در تمامی روزهای سخت کشور هرگاه همه با هم برای رفع مشکلی وارد میدان شدیم توفیقات فراوانی به دست آمد و مردم عزیز اسلامشهر نیز به خوبی پای کار آمدند تا امروز شاهد بهبود شرایط و کاهش مبتلا و فوتی‌های کرونا باشیم.

او در ادامه با بیان اینکه محدودیت‌های وضعیت زرد در اسلامشهر باید به درستی رعایت شود، افزود: با توجه به شکننده بودن شرایط اگر غفلت کنیم شرایط سخت یک ماه پیش باز خواهد گشت.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص آغاز فعالیت تالارهای پذیرایی بیان کرد: فعالیت تالارها با یک سوم ظرفیت خواهد بود و الزاماتی که توسط مدیریت شبکه بهداشت و درمان اعلام می‌شود، باید به طور کامل رعایت شود.

مرسلپور همچنین به تداوم ممنوعیت تردد خودرویی در سطح شهرستان از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح اشاره کرد و ادامه داد: از مردم عزیز درخواست داریم تا این ممنوعیت را رعایت کنند تا جریمه نشوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر با اشاره به لغو ممنوعیت تردد بین استانی به غیر استانهای شمالی کشور خاطرنشان کرد: همشهریانی که سفر ضروری به استانهای شمالی دارند جهت دریافت برگه تردد از مراجعه حضوری به فرمانداری خودداری کرده و درخواست خود را از طریق سامانه به نشانی http://btfe.ir/ ارائه دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

در ادامه جلسه، معدنی‌پور رئیس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر نیز در سخنانی با اعلام کاهش هشتاد درصدی بستری‌های کرونایی در بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر تصریح کرد: فوتی‌های مربوط به کرونا نیز کاهش چشمگیری یافته و به جزء چندمورد خاص که فرد مبتلا درگیر بیماری‌های زمینه‌ای حاد بود فوتی در روزهای گذشته نداشتیم.

او با بیان اینکه محدودیت‌های اعمال شده و همچنین اجرای طرح شهید سلیمانی در نزولی شدن آمارهای مربوط به کرونا موثر بوده گفت: این روزها فرصتی برای کاهش فشار کاری برای کادر پزشکی و پرستاری ایجاد شده و امیدواریم با هوشیاری مردم و رعایت الزامات بهداشتی همچنان شاهد بهبود شرایط شهرستان درخصوص این بیماری منحوس باشیم.

سپس در بخش دیگری از جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان اسلامشهر، فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در سخنانی اظهار کرد: از تمامی ادارات درخواست شده تا به صورت روزانه کارمندانی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند، را به شبکه بهداشت اعلام کنند تا همکاران ما از افرادی که با فرد مبتلا تماس داشتند تست رایگان انجام دهند.

او با اشاره به اهمیت قرنطینه سریع مبتلایان و بررسی موارد تماس فرد مبتلا افزود: از متصدیان واحدهای صنعتی، تولیدی و واحدهای صنفی نیز درخواست داریم تا موارد مثبت بیماری کرونا را به شبکه بهداشت اعلام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در رابطه با تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان از همکاری خوب مردم با نیروهای بسیج و هلال احمر که به منازل مراجعه می‌کنند، قدردانیکرد و گفت: اگر فرد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در مراجعه حضوری به منازل مردم مشاهده شود تست رایگان کرونا از فرد مورد اشاره در منزل او انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار