در بستر شبکه شاد انجام شد

گفت و گوی مجازی مسئولین نواحی و مناطق سازمان دانش آموزی خوزستان با قائم مقام معاون وزیر

اهواز (پانا) - مدیر سازمان دانش اموزی خوزستان از برگزاری گفت وگوی مجازی مسئولین نواحی و مناطق سازمان استان با قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی در بستر شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
گفت و گوی مجازی  مسئولین نواحی و مناطق سازمان دانش آموزی خوزستان  با  قائم مقام معاون وزیر

به گزارش پانا ،محمد رحیم کریمی با اعلام این خبر افزود:شامگاه یکشنبه بر اساس هماهنگی صورت گرفته با جناب آقای بحری زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی ،در خصوص حضور در گروه مجازی مسیولین مناطق و نواحی سازمان دانش اموزی خوزستان در شبکه شاد این گفت وگو انجام شد.

او در ادامه با اشاره به موضوعات و مبا حث طرح شده در این برنامه ادامه داد:اهم موضوعاتی که در این برنامه مورد بحث و بررسی قرار گرفت عبارت بودند از :عدم تجهیزات اداری و سخت افزاری و فضای اداری مناسب با توجه به حجم بالای برنامه ها،عدم پست اداری مصوب و مشخص شدن چارت و ساختار اداری سازمان،عدم به روز رسانی مهارت‌ها و محتوای آموزشی ارائه شده برای دانش آموز و مربی که نیاز هست این امر در دستور کار جدی همکاران و دست اندر کاران این امر قرار گیرد .

او ادامه داد :بروز رسانی آموزش‌ها و مهارت‌های مورد نیاز جامعه دانش اموزی با توجه به بحران‌ها و شرایط اضطرار و کیفیت بخشی به آموزش مهارت‌های اجتماعی و آمادگی محتواسازی در شرایط بحران نیز از دیگر موضاعتی بود که طرح و به بحث گذاشته شد.

در ادامه این گفت و گوی مجازی، بحری زاده ضمن گرامیداشت یاد مربی فقید تشکیلاتی استاد مجید جعفری ،به سوالات مطرح شده از سوی مسیولین سازمان دانش اموزی خوزستان با ارایه یک جمع بندی به پاسخگویی پرداخت .

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی با اشاره به سوالاتی در خصوص کیفیت برنامه های سازمان توضیح داد: ضمن سپاس از مطالب ارزشمند همه عزیزان بنده تمامی پیام های شما را مطالعه کردم، در بسیاری از مواردی که عنوان کرده اید، برنامه داریم و متاسفانه شیوع بیماری کرونا محدودیت های شدیدی را ایجاد کرد و آنطور که باید نتوانستیم برنامه های کیفیت بخشی فعالیت های سازمان و از جمله مشکلات مربوط به نیروی انسانی را بویژه در شهرستان ها مرتفع کنیم .برای سال تحصیلی آینده در این خصوص برنامه خاصی داریم که انشاالله با هماهنگی امور اداری وزارت متبوع اجرایی خواهد شد.

بحری زاده در بخشی دیگر در پاسخ به اشکالات فنی و محتوایی شبکه شاد عنوان کرد: لیست ادمین های شهرستان ها را برای ایجاد امکان ساخت گروه در اختیار تیم فنی شاد قرار داده ایم و بزودی امکان ایجاد گروه فراهم خواهد شد. برای ایجاد کانال محدودیت وجود دارد ولی برای هر شهرستان و منطقه می توانیم یک کانال تعریف کنیم.

توسعه آموزش خبرنگاران پانا موضوع دیگری بود که بحری زاده به آن پرداخت و اظهار کرد:دوره های آموزشی خبرنگاران دانش آموزی هم مطابق برنامه ریزی بسته تحولی انجام خواهد شد. فاز دوم در ۴ بهمن انجام می شود و پس از آن نوبت به آموزش خبرنگاران شهرستان ها و مناطق و سپس خبرنگاران مدارس خواهد رسید.

او در بخشی دیگر در خصوص برنامه ها و فعالیتهای تشکیلاتی سازمان دانش آموزی بیان کرد: یکی از معضلات سازمان این بود که فعالیت های تشکیلاتی آن در ساختار، محتوا و نشان ها و درجات و ...، یک مرجع رسمی و مبتنی بر اسناد بالادستی نداشت. همین قدر عرض کنم که مانیفست فعالیت های سازمان در همه حوزه ها خصوصا" پیشتازان مبتنی بر اسناد بالا دستی شامل اساسنامه، سند تحول و بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شده و بحول و قوه الهی تحول و انقلاب بزرگی در حوزه اهداف، محتوا، ساختار، نام ها، نشان ها، درجات و ... ایجاد خواهد شد و با رو نمایی از نسخه باز مهندسی فعالیت های سازمان محتواهای جدید با مدیریت واحد تولید و بطور متمرکز در بستر های فضای و لوح فشرده در اختیار مربیان قرار خواهد گرفت.
او در پیوند با همین موضوع اعلام کرد :برای همین منظور مرکز پژوهش و آموزش تخصصی پیشتازان و استودیو مجهز تولید محتوای سازمان را راه اندازی کرده ایم و استودیو تولید محتوا از هفته آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی در پایان خبر داد: با رو نمایی از نسخه باز مهندسی فعالیت های سازمان محتواهای جدید با مدیریت واحد تولید و بطور متمرکز در بستر های فضای و لوح فشرده در اختیار مربیان قرار خواهد گرفت و خبرهای بسیار ویژه و امید بخشی در حوزه پیشتازان وجود دارد که بزودی به اطلاع خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار