بررسی ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه 2 در وبینارتخصصی

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در وبینار تخصصی، همدلی و هم فکری تمامی ارکان آموزشی و پرورشی را برای موفقیت هر چه بیشتر در اجرای پروژه مهر ۱۴۰۰ منطقه، امری لازم قلمداد کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه 2 در وبینارتخصصی

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران، وبینار تخصصی با حضور فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در راستای تحقق سیاست‌های کمی و کیفی منابع انسانی آموزش و پرورش که با تکیه بر ساماندهی بهینه منابع انسانی، ارتقای کمیت و کیفیت فعالیت‌های آموزشی و تربیتی را مدنظر دارد و به منظور تمهید مقدمات برای شروع سال تحصیلی 1400-1399 با حضور اعضای کمیته ساماندهی منطقه 2 برگزار شد.

ابتدا محسن طالبی مدیر آموزش و پرورش منطقه۲، از اهمیت برنامه ریزی برای کیفیت بخشی به روند آموزش و استفاده بهینه از نیروی انسانی مطالبی بیان کرد و گزارش کاملى نیز از وضعیت نیروى انسانى و ظرفیت هاى موجود منطقه ارائه کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این وبینار گفت: با همدلی و هم فکری تمامی ارکان آموزشی و پرورشی برای موفقیت هر چه بیشتر در اجرای پروژه مهر ۱۴۰۰ منطقه تلاش کنید.

در ادامه جلسه اعضای کمیته دیدگاه ها و نظرات خود را برای اجرای بهتر پروژه مهر ۱۴۰۰ بیان کردند و در خصوص چگونگی ارتقا و بهبود کیفیت روند آموزش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار