مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی خبر داد:

الزامی بودن حضور تمام کادر اجرایی مدارس استان از اول بهمن

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد با توجه به قرار گرفتن استان در شرایط زرد و آبی، از ابتدای بهمن‌ماه، کادر اداری و اجرایی تمام مدارس استان، موظف به حضور در مدارس هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
الزامی بودن حضور تمام کادر اجرایی مدارس استان از اول بهمن

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی صبح امروز، در نشست با مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص آخرین تصمیم ستاد ملی کرونا در بازگشایی مدارس در مناطق آبی و زرد اظهار کرد: در مورد بازگشایی مدارس پس از بررسی‌های لازم سه تصمیم مجزا گرفته شده است.

وی، از مدارس به‌عنوان حلقه‌های ارتباطی بین آموزش‌وپرورش و خانواده‌ها یاد کرد و افزود: تنها از طریق برقرار شدن این ارتباط است که می‌توانیم از کیفیت آموزش در بهارستان علم و ادب مطمئن شویم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، لازمه آموزش باکیفیت در پایه‌های اول و دوم مقطع ابتدایی حضور فیزیکی و ارتباط چهره به چهره معلم با دانش آموز دانست و تصریح کرد: آموزش مجازی عملاً برای پایه‌های اول و دوم مقطع ابتدایی، آموزش مناسبی نیست به همین منظور تمام مدارس این دوپایه در شهرهای زرد و آبی به‌صورت حضوری برگزار می‌شوند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، برنامه‌ریزی مدیران مدارسی که دانش آموزان در کلاس‌های درس این دوپایه بالاتر از 10 نفر هستند، تأکید کرد و ادامه داد: در این مدارس، لازم است دانش آموزان در روزهای هفته توزیع شوند؛ تا همه دانش آموزان بتوانند از آموزش حضوری بهره‌مند شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این مطلب که مدارس کمتر از 50 نفر دانش‌آموز دارند، در تمام دوره های تحصیلی به‌صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود، ابراز کرد: مهم‌ترین نکته در بازگشایی مدارس، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری کلاس‌های حضوری با تعداد تنها 10 نفر از دانش آموزان است.

به گفته واقعی مدیران مدارس موظف هستند از امروز تا اول بهمن‌ماه در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و با آگاهی بخشی به خانواده‌ها، نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری را به ایشان اطلاع رسانی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار