تا پایان سال جاری 58 واحدمسکونی به متقاضیان واگذار خواهد شد

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، از احداث و واگذاری ۹۵۵ واحد مسکونی از ابتدا تاکنون از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به اقشار کم درآمد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تا پایان سال جاری 58 واحدمسکونی به متقاضیان واگذار خواهد شد

به گزارش اداره کل بنیاد مسکن استان زنجان، رضا خواجه‌ای گفت: تا پایان سال جاری نیز، ۵۸ واحد مسکونی به متقاضیان واگذار خواهد شد.
رضا خواجه‌ای ادامه داد: پروژه ۴۰ واحدی امید هیدج با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال و ۱۸ واحدی وصال ابهر نیز با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی است که در حال اتمام است و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال تحویل داده شود.
وی یادآور شد: همچنین ۷۹۲ واحد مسکونی در شرف ساخت و ۲۱۶ واحد مسکونی نیز در دست تهیه نقشه است.
وی از شروع عملیات احداث ۵۳۴ واحد مسکونی طرح اقدام ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر داد و افزود: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، ۳۷۲۹نفر جهت دریافت مسکن اقدام ملی ثبت نام و ۵۴۶ نفر واریز وجه کرده و برای ۲۶۹ نفر از متقاضیان تخصیص پروژه شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطر نشان کرد: تاکنون ۹۸ قطعه زمین از اداره کل راه و شهرسازی با مساحت ۴۲۴۲۰متر مربع واحد با قابلیت احداث ۹۴۲ واحد مسکونی دریافت کرده ایم.
خواجه‌ای در ادامه توجه به کیفیت در کنار کمیت و مهمتر از همه هماهنگی بین دستگاهی برای اجرای دقیق و به موقع این طرح را امری مهم دانست و گفت: استفاده از مصالح و فرآورده های ساختمانی استاندارد نقش بی بدیلی در بهبود کیفیت، ایمنی و تاب آوری ساختمان ها داشته و امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار