افتتاحیه مجلس دانش آموزی شهرستان نظرآباد برگزار شد

کرج (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظر آباد در جلسه افتتاحیه مجلس دانش آموزی که با حضور روسای مجلس دانش‌آموزی برگزار شد، بزرگترین وظیفه دانش آموزان را تحصیل علم و پژوهش در کنار معنویت و اخلاق دانست که این دو بدون هم کاربردی نخواهند داشت.

کد مطلب: ۱۱۵۴۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه مجلس دانش آموزی شهرستان نظرآباد برگزار شد

نخستین جلسه مجلس دانش‌آموزی شهرستان نظرآباد با حضور مهران‌نیا مدیر آموزش و پرورش، شاهمرادی سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی، موسی لی کارشناس سازمان دانش آموزی، نوری و مسیبی روسای مجلس دانش آموزی دختر و پسر شهرستان نظرآباد در دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه که به صورت آنلاین برگزار شد پس از شنیدن صحبت های روسای مجلس دانش آموزی، مهران نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد در خصوص اهمیت مجلس دانش آموزی و ضرورت فعالیت دانش آموزان منتخب در این عرصه مطالبی را بیان کردند.

مهران نیا با بیان اینکه دانش آموزان باید در تمام ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رشد کنند به این نکته اشاره کرد: اعتقاد داریم نباید کارهای کوچک را به جوانان سپرد بلکه معتقدیم کارهای بزرگ باید به جوانان سپرده شود.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس دانش آموزی شهرستان نظر آباد نماینده ۳۲۰۰۰ دانش آموز این شهرستان هستند که قدر فرصتی که به دست آورده اند را باید بدانند و مسئولیتی که دارند را به نحو احسن انجام دهند، چرا که دوران مسئولیت تمام خواهد شد و داشتن دید شهرستانی و فراتر از مدرسه را برای نمایندگان مجلس دانش آموزی ضروری دانست.

مهران نیا خاطر نشان کرد: بزرگترین وظیفه دانش آموزان تحصیل علم و پژوهش در کنار معنویت و اخلاق است که این دو، بدون هم کاربردی نخواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظر آباد در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای دانش آموزان عنوان کرد: در صورت بهبود شرایط منطقه و کشور از شرایط کرونایی، جلسات مجلس دانش آموزی شهرستان با حضور تمام نمایندگان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار