مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز:

پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» در البرز شروع به فعالیت کرد

کرج(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من»، در استان البرز شروع به فعالیت کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» در البرز شروع به فعالیت کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، پویش ملی«من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در راستای اجرای سند تحول بنیادین و طرح ملی آجر به آجر که از تأکیدات وزیر آموزش‌وپرورش است، در استان البرز آغاز شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، هدف از اجرای این پویش را افزایش آگاهی و جلب مشارکت بانوان در امر مدرسه‌سازی دانست و رویکرد آن را بهره‌گیری از ظرفیت عظیم زنان و مادران نیک‌اندیش کشورمان در امور مدرسه سازی بیان کرد.
سالار قاسمی ضمن دعوت از بانوان البرزی، فرهنگیان، دانش آموزان و تمامی آحاد مردم برای پیوستن به این پویش، اظهار کرد: برای مشارکت در طرح آجر به آجر به نیابت از مادران، همسران و دختران خود، می‌توانند با مراجعه به سایت ajorBajor.ir و همچنین سایت MehreMadrese.ir ضمن پیوستن به این پویش با پرداخت حداقل هزینه یک آجر به مبلغ 1000 تومان، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.
گفتنی است طرح ملی آجر به آجر در راستای جلب و جذب مشارکت‌های خرد مردمی و البته با هدف فرهنگ‌‌سازی در امر حسنه مدرسه‌سازی راه‌اندازی شده است و هموطنان با هر مقدار پرداختی، می‌توانند در این پویش مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار