برگزاری دومین جلسه کمیسیون قرآن و عترت و نماز شهر تهران

تهران (پانا) – دومین جلسه کمیسیون قرآن و عترت و نماز شهر تهران با حضور اعضا به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین جلسه کمیسیون قرآن و عترت و نماز شهر تهران

در ادامه جلسات کمیسیون های حوزه معاونت پرورشی شهر تهران، دومین جلسه کمیسیون قرآن و عترت و نماز شهر تهران با حضور نعیمی، رئیس اداره قرآن و عترت و نماز، عنایت مهر، معاون پرورشی منطقه 11 به عنوان دبیر کمیسیون، سلیم خانی معاون پرورشی منطقه 16، دهقان معاون پرورشی اداره استثنایی و بانی نماینده معاونت پرورشی منطقه 12 به صورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای جلسه عنایت مهر، به مصوبات جلسه قبل کمیسیون بیان و تاریخ های پیشنهادی برای برگزاری جلسات ماهانه کمیسیون را ارائه کرد. در ادامه جلسه نعیمی با اشاره به برنامه های جاری اداره قرآن و عترت و نماز گفت: در حال حاضر مسابقات فرهنگیان در مناطق برگزار شده و مسابقات استانی فرهنگیان را پیش رو داریم.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود، محافل انس با قرآن ماهی دوبار در فضای مجازی در شاد برگزار می شود که طبق برنامه ریزی های انجام شده این محافل به صورت دوره ای در همه مناطق شهر تهران برگزار خواهد شد.

نعیمی با اشاره به اقدامات انجام شده در تولید محتوای مجازی گفت: اکثریت مناطق شهر تهران در تولید محتوای کانال قرآن و عترت و نماز فعال هستند و در حال حاضر در تولید محتوا مشکلی نداریم، ولی باید رصد کنیم که از این محتواها چقدر استفاده می شود و تا چه میزان اثرگذار بوده است. در ادامه این جلسه هر یک از اعضا در خصوص موارد مطرح شده نکاتی را بیان کردند.
در این جلسه عنایت مهر پیشنهاد ایجاد کانال پرسمان دانش آموزی در سطح شهر تهران را مطرح کرد و به تبادل نظر با اعضای کمیسیون پرداختند و دیدگاه های خود را در این مورد مطرح کردند و در نهایت با توجه به اقدامات مقدماتی سلیم خانی معاون پرورشی منطقه ۱۶ مقرر شد وی در این زمینه با افراد صاحب نظر رایزنی کند تا پس از بررسی های لازم پرسمان دانش آموزی در سطح شهر تهران فعال شود و دانش آموزان به راحتی بتوانند آراء و نظرتان خود را بیان و پاسخ شبهات و سؤالات خود را دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار