بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا

دربی 94 از دربی‌های 6 امتیازی است؛ روز سخت و پرفشاری پیش‌رو خواهد بود

همه چیز برای بُرد استقلال فراهم است

تهران (پانا) - عضو کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد است دربی شماره 94 شهر تهران از دربی‌های پرفشار برای هر دو تیم خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۵۳۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دربی 94 از دربی‌های 6 امتیازی است؛ روز سخت و پرفشاری پیش‌رو خواهد بود

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا درباره دربی 94 شهر تهران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: « دربی یک بازی خاص و حساس برای هر دو تیم است تا به پیروزی برسند. مسلماً بازیکنان هر دو تیم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند. در این بازی حساس جایگاه تیم‌ها در جدول تأثیری ندارد. پرسپولیس دو دیدار معوقه دارد و در صورت پیروزی در دربی اختلاف دو تیم به یک امتیاز می‌رسد؛ بنابراین دربی شماره 94 از دربی‌های شش امتیازی است. از آن طرف استقلال هم برای تثبیت جایگاه خود نیاز به پیروزی دارد تا همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد. »

وی ادامه داد: « بنابراین هر دو تیم برای این بازی برنامه‌های زیادی دارند و حساسیت‌ها بالا است. دیدار سخت و پرفشار برای هر دو تیم خواهد بود اما مهم‌ترین موضوع تمرکز است هر تیمی که بتواند این فاکتور مهم را حفظ کند قطعاً در این دیدار پیروز میدان خواهد بود. »

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط تیم استقلال عنوان کرد: « خوشبختانه تیم استقلال از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. بازیکنان هم در این چند وقت نتایج خوبی کسب کردند و این اولین بار است که محمود فکری تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد، بنابراین می‌توانیم بگوییم در این بازی همه چیز برای پیروزی استقلال فراهم است. »

فریبا در مورد تقابل خط حمله استقلال با خط دفاعی پرسپولیس خاطرنشان کرد: « همان‌طور که گفتم بازیکنان استقلال در چند بازی اخیر بهتر شدند و عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده‌اند. مهاجمان استقلال بعد از بازی با گل‌گهر تقریباً به فرم خوب و آمادگی مطلوبی برگشتند و شیخ دیاباته هم در ترکیب تیم قرار گرفته است که بازیکن بسیار تأثیرگذاری است و خودش به تنهایی نیمی از خط حمله استقلال را پوشش می‌دهد. او بازیکن موقعیت‌سازی است و می‌تواند از این شرایط به خوبی استفاده کند. در نهایت امیدوارم این بازی با پیروزی استقلال همراه باشد. »

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پایان گفت: « سرمربی‌های هر دو تیم به فوتبال هجومی علاقمند هستند. من امیدوارم در وهله اول بازی خوب و تاکتیکی از بازیکنان هر دو تیم ببینید و پس از آن هم پیروزی نصیب استقلال شود. اگر بازیکنان بتوانند در ۲۰ دقیقه اول بازی مسلط شوند و پس از آن سرمربی تیم تاکتیک‌های خود را پیاده کند قطعاً شرایط به سود تیم استقلال خواهد بود. در بازی دربی علاوه بر اینکه تمرکز حرف اول را می‌زند، برنامه‌ریزی هم بسیار تأثیرگذار است و امیدوارم بازیکنان از فرصتی که در اختیار دارند به بهترین نحو استفاده کنند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار