فرماندار بهارستان:

آموزش و پرورش بهترین و وسیع‌ترین بستر برای اجرای طرح‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی است

بهارستان یک (پانا) - فرماندار بهارستان عنوان کرد آموزش و پرورش بهترین و وسیع‌ترین بستر برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی است که می تواند در سرنوشت دانش‌آموزان موثر باشد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش بهترین و وسیع‌ترین بستر برای اجرای طرح‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی است

جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش نواحی یک و دو بهارستان به ریاست فرماندار در سالن پیامبر اعظم برگزار شد.

هادی تمهیدی در جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان بهارستان که با موضوع برنامه‌ریزی طرح نماد برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش بهترین و وسیع‌ترین بستر برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی است که می تواند در سرنوشت دانش‌آموزان موثر باشد و آنها را به سمت آینده‌ای روشن هدایت نماید.

او با بیان اینکه گسترده‌ترین و پراهمیت‌ترین سازمان و نهادی که ارتباط مستقیم با تمامی اعضای خانواده‌ها دارند آموزش و پرورش است، اذعان کرد: آموزش و پرورش مفیدترین فضا و فرصت است تا بتوانیم در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی کنیم.

تمهیدی با اشاره به اینکه طرح نماد با هدف شناسایی دانش‌آموزان در معرض آسیب و انجام اقدامات حمایتی در شهرستان اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: تمامی مسئولین ادارات باید تلاش کنند تا با اجرای این طرح زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی فراهم شود.

فرماندار بهارستان در آخر خاطرنشان کرد: کمیته‌های مرتبط باید تشکیل و اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

در این جلسه قاسمی رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی شهرستان های استان تهران به بررسی و تبیین و معرفی طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) پرداخت و تاکید او برای مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان های استان تهران برای پیشبرد اهداف آموزش این طرح در منطقه بود.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار