علی شهری:

نیروی انسانی کارآمد سرمایه اصلی سازمان نوسازی است

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در جلسه شورای معاونین اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت که سازمان نوسازی مدارس یک سازمان بهره ‌ور است که با کمترین نیروی انسانی که سرمایه اصلی مجموعه محسوب می‌شود، حداکثر بازدهی را در شاخص‌های مختلف ارزیابی و سلامت اداری داشته است.

کد مطلب: ۱۱۵۳۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی کارآمد سرمایه اصلی سازمان نوسازی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی، علی شهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور پس از بازدید از قسمت های مختلف اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی در جلسه شورای معاونین اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی گفت: خداوند را شاکر و سپاس گزاریم که خدمت ما را در نظام تعلیم و تربیت قرار داد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور با تمجید از نقش ارزنده خیّرین مدرسه‌ساز اظهار کرد: خیّرین الگوی تمام‌عیار فعالیت‌های نوسازی مدارس هستند و برای تکریم از این افراد از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و این کار را وظیفه خود می‌دانیم وافتخار می‌کنیم در این امر مقدس سهمی داشته باشیم باشیم که به برکت خیرین مدرسه ساز است که به ما اعتماد می کنند و این اعتماد سرمایه مهمی است.

علی شهری با بیان اینکه هدف از این سفر دیدار با همکاران و شناخت مشکلات در راستای تحقق اهداف متعالی سازمان است، تصریح کرد: سازمان نوسازی مدارس یک سازمان بهره ‌ور است که با نیروی انسانی کارآمدی که سرمایه اصلی مجوعه محسوب می شود، حداکثر بازدهی را در شاخص های مختلف ارزیابی و سلامت اداری داشته است.

وی با اشاره به اهمیت رفاه و معیشت همکاران گفت: بحث رفاه و حفظ و ارتقای انگیزه و توانمند سازی کارکنان که مورد تاکید ریاست سازمان نوسازی مدارس می‌باشد در دستورکار مدیران قرارگرفته است.سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور هر اقدام زیربنایی برای نگهداشت و توسعه نیروی انسانی را که لازم باشد با جدیت پیگیری می نماید.

بهره برداری از 2909 کلاس درس در مشهد مقدس در سال جاری

ابوالقاسم بابایی، سرپرست اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی به برنامه افتتاح 74 پروژه به نام شهید سلیمانی با حضور وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان اشاره کرد و گفت: در مهرماه سال جاری 282 پروژه با 1199 کلاس درس و زیربنای 138082 مترمربع افتتاح شد که انشاالله تا پایان امسال 409 پروژه با 1710 کلاس درس و زیربنای 207293 مترمربع به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه نعمت بزرگ خیرین و فعالیت مدرسه سازی انگیزه‌ای دوچندان به ما می دهد، افزود: توسعه فضای آموزشی مهمترین ماموریت ما است که ثمره آن گسترش عدالت آموزشی است.

بابایی در ادامه با اشاره به پویش ملی "من مادرم، بچه های ایران فرزند من" و رشد کمک‌های مردمی در سالیان اخیر گفت: خراسان رضوی پیشرو در جذب و مشارکت خیرین در مدرسه سازی بوده که این امر مسلماً درسایه برکات وجود بارگاه منور رضوی در این استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار