مسابقه انشاء نویسی سواد آموزان با موضوع پرسش مهر ریاست جمهوری برگزار شد

هرمزگان (پانا) - رئیس نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از برگزاری مسابقه انشاء نویسی در بین سواد آموزان با موضوع پرسش مهرریاست جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه انشاء نویسی سواد آموزان با موضوع پرسش مهر ریاست جمهوری برگزار شد

نجمه قنبرنیای با اعلام این خبر افزود: این مسابقات در بین سواد آموزان ایرانی مشغول به تحصیل کلاسهای دوره انتقال سال 1399 با موضوع پرسش مهر ریاست جمهوری برگزار شد که سواد آموزان ناحیه یک بندرعباس نیز در این رقابت بزرگ کشوری شرکت کردند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را تشویق سوادآموزان به تفکر و حساس شدن نسبت به مسائل اجتماعی، تقویت مهارت های خواندن، نوشتن و کاربست آن در مسائل روزمره زندگی فردی و اجتماعی، ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین مخاطبان و همچنین گسترش و ترویج فرهنگ پرسشگری، جستجوگری و تقویت قدرت تفکر و خلاقیت در سواد آموزی دانست.

قنبرنیای بیان کرد: از آنجا که هدف اصلی آموزش بزرگسالان تکامل و تعالی آنان برای سازگاری موثر و مثبت با مسائل فردی و اجتماعی است همیشه در همین راستا سازمان نهضت سواد آموزی در کنار آموزش مهارتهای سواد برای ارتقای فرهنگی جامعه، برنامه های آموزشی و فرهنگی در نظر می گیرد که یکی از زمینه ها انجام فعالیتهای فرهنگی و برگزاری مسابقات آموزشی - فرهنگی است.

رئیس نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه 72 نفر بوده که 10 درصد از نمونه های برتر به معاونت اداره کل استان جهت بررسی، ارسال و 3 نفر به عنوان دست نوشته برتر در سطح ناحیه انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار